Luksuzni komadi high street brendova
Izvor: Promo fotografije / Autor: promo
Luksuzni komadi high street brendova
Izvor: Promo fotografije / Autor: promo
MODNI FENOMEN
Popularni lanci trgovina uličnom modom gotovo su se izjednačili s dizajnerskim, iz sezone u sezonu nudeći sve više proizvoda po pparenim cijenama
Tihi luksuz fraza je koja obuhvaća pristup odijevanju 'manje je više', s naglaskom na minimalističkoj i nenametljivoj eleganciji. Jedan brend koji ponajbolje utjelovljuje ovu estetiku je američki The Row, čije su osnivačice poznate blizanke s malih ekrana, Mary-Kate i Ashley Olsen.
Od brenda The Row stvorile su jednu od najtraženijih luksuznih etiketa, poznatu po uporabi izuzetnih tkanina, besprijekornim detaljima i čistim, jednostavnim siluetama. Brend odiše opuštenom i bezvremenskom elegancijom koje se modna elita ne može zasititi, a u stopu ih prati Phoebe Philo.
Nakon što se 2017. povukla iz modne kuće Céline i najavila povratak pod vlastitim brendom 2021., Philo je šutjela gotovo dvije godine, a onda je lansirala svoju prvu kolekciju i zaludila ljubitelje mode. Komadi kakve je do sada lansirala rasprodani su brzinom svjetlosti.
Kvaliteta i jedinstveni dizajn kakav promiče brend The Row i čuvena Phoebe Philo odražava se na njegovu cijenu, a u taj vagon posljednjih sezona ukrcali su se popularni high street brendovi.
Modna zajednica na TikToku i Instagramu posljednjih tjedana ne krije oduševljenje aktualnom kolekcijom H&M-a koja obiluje komadima kakvi dizajnom, uporabom vrhunskih tkanina, a u konačnici i cijenom nimalo ne zaostaju za brendovima kao što je The Row.
Otkako je zamijenila oca na čelu španjolske grupacije Inditex, Marta Ortega također je odlučna u namjeri spajanja luksuzne i ulične mode.
Komadi na policama brendova iz portfelja Inditexa poput nezaobilazne Zare, Manga i Massima Duttija danas iznose i od 300 eura, a u stopu ih prate skandinavski COS i Arket, sa komadima od stopostotne kože koji cijenim premašuju cifru od tisuću eura.