Zara je pripremila pravu modnu poslasticu koja će najviše oduševiti ljubiteljice minimalističkog stila. Nova capsule kolekcija nastala je u suradnji s američkim dizajnerom Narcisom Rodriguezom, poznatim po čistim profinjenim linijama koje su obožavale Michelle Obama i neprežaljena američka ikona stila Carolyn Bessette Kennedy
Na spomen Narcisa Rodrigueza prvo što većini modnih zaljubljenika pada na pamet je predivna, minimalistička, svilena slip haljina u kojoj se 1996. udala Carolyn Bessette-Kennedy. Tko može zaboraviti tu ljepotu jednostavnosti i sofisticiranosti? Upravo je taj modni klasik obilježio je Rodriguezovu karijeru, iako je od tada imao broja postignuća, od kreiranja poznate linije parfema do odijevanja američke prve dame Michelle Obama.
Na našu sreću sad je udružio snage s najpoznatijim modnim brendom na svijetu – španjolskom Zarom. Nova šefica Zare, odnosno Inditexa, Marta Ortega Perez, ljubiteljica je dobrog dizajna pa ne čudi što je u niti pola godine pod njenim vodstvom brend predstavio svoju prvu dizajnersku capsule kolekciju, koja će se, u to uopće ne sumnjamo, rasprodati brzinom svjetlosti.
Rodriguez je za kolekciju sa španjolskim modnim gigantom posegnuo u svoju bogatu arhivu, iz koje je izvukao nezaboravne komade koji odišu bezvremenskim chicom. Kolekcija se sastoji od 25 komada, prepoznatljivih minimalističkih silueta, a među njima se nalazi predivna slip haljina boje slonovače, slična kultnoj vjenčanici američke modne ikone, a tu je i jednostavna, ali neodoljiva crvena haljina s asimetričnim detaljem (stvorena za impresioniranje uredskih kolegica) kao i elegantni crni kaput. U kolekciji se osim odjevnih komada mogu pronaći večernje clutch torbice, salonke i gležnjače. U prodaji će se svih 25 komada naći u odabranim Zarinim dućanima i online, a cijene se kreću od 300-ak pa sve do preko 3000 kuna, koliko košta vječni crni kaput - najskuplji komad u kolekciji.
Nešto više cijena opravdava dizajneski potpis, ali i luksuzniji materijali. 'Zari sam dao popis gdje da nabave tkanine za kolekciju i oni su kontaktirali upravo te tekstilne tvornice. Ako nisu uspjeli dobiti istu kvalitetu otišli bi korak dalje i u nekim slučajevima nabavili još kvalitetniji materijal. Potraga za tkaninama je bila impresivna', kaže Rodriguez.
Od početka pandemije Rodriguez je bio zaposlen projektima na TV i filmu, odijevanja slavnih ljepotica i privatnih klijenata kao i svojim izuzetno uspješnim biznisom s parfemima koji su odnedavno postali viralni hit na Tik Toku iako je riječ o mirisima nastalim prije dvadesetak godina. Njegova povezanost sa Zarom, odnosno obitelji Ortega, u čijem je vlasništvu ovaj brend, datira još iz 2000-ih kad je radio kao kreativni direktor luksuznog španjolskog brenda Loewe.
'Zara je i tad strelovito rasla, a ja sam razvio sjajan odnos s obitelji Ortega. Znate, moj cilj je uvijek bio odjenuti što je moguće više žena, a Zara radi upravo to. Ovo sam vidio kao sjajnu priliku', kaže Rodriguez.
'Zarin tim i ja odabrali smo najdraže lookove iz arhive svatko posebno, a onda smo imali sastanak na kojem smo zajedno odabrali koji će se od njih naći u kolekciji. Iznenađujuće je što smo i ja i oni odabrali mnogo istih lookova, koji su zaštitni znak Narcisa Rodrigueza i onda su oni postali baza naše suradnje', kaže dizajner.
Većina tih komada, osim bezvremenskog chica, donosi i vibe 90-ih koji je savršeno utjelovila njegova tadašnja muza Carolyn Bessette-Kennedy, no u kolekciju je suptilno nadograđena kako bi bila što nosivija. 'Minimalizam je evolvirao iz mojih ranijih kolekcija i sad uključuje zamršenije konstrukcije, detalje i teksture, no još uvijek je čist u estetici, ali je sveukupno puno bogatiji', ističe Rodriguez.
A koji je njegov omiljeni komad iz kolekcije? 'Asimetrično rezana slip haljina koja je konstanta u mojim kolekcijama i smatra se ikoničnom komadom s potpisom Narcisa Rodrigueza', kaže dizajner i otkriva da bi u ovoj godini volio odjenuti Zendayu i Meghan Markle.