Znanstvenici vjeruju da u 21. stoljeću više poslovnog uspjeha imaju oni sa ženskim odnosno nježnijim osobinama koje ne uključuju aroganciju, dominaciju i otvoreno pokazivanje ambicije
U istraživanju se pokazalo da 66 posto ljudi diljem svijeta vjeruje kako bi svijet bio bolje mjesto da muškarci više razmišljaju poput žena. U tom je ispitivanju sudjelovalo 64 tisuće ljudi iz 13 različitih zemalja i odgovarali su na pitanja o svojim stavovima u poslovnom svijetu.
Ispitanici su bili podijeljeni u dvije skupine, a rezultati su objavljeni u publikaciji 'The Athena Doctrine: How Women (And The Men Who Think Like Them) Will Rule the Future'.
Prvoj grupi predstavljeno je 125 ljudskih karakteristika koje su trebali označiti kao muške, ženstvene ili neutralne. Neke od muških karakteristika bile su arogancija, agresivnost, samopouzdanje ili velika želja za uspjehom u karijeri. Ženske su pak karakteristike bile iskrenost, poniznost, kreativnost, osjećajnost i podrška.
Te iste karakteristike zatim su pokazane drugoj skupini bez oznake koji spol označavaju. One iz ženske skupine dominirale su u ocjeni kako su potrebne za uspjeh u poslovnom svijetu
Također se pokazalo da su i sami muškarci nezadovoljni u tvrtkama gdje dominiraju spomenute muške karakteristike u poslovanju. Tako 79 posto anketiranih muškaraca u Japanu izražava frustraciju zbog načina vodstva među muškarcima. Jednako osjeća 76 posto Francuza i Brazilaca te 70 posto Nijemaca.
Ukupno se 81 posto ispitanika izjasnilo da bi bilo lakše i bolje raditi ako bi prevladavale ženske odnosno nježnije karakteristike u poslovnom svijetu.