ZAVODLJIVE AMBALAŽE

Zimsko kuhano vino: 'it' proizvod za hladne dane

21.12.2015 u 20:29

Bionic
Reading

Zimsko kuhano vino, jedinstveni proizvod na našem tržištu projekt je firme Dobra berba iz Zagreba. Spravljeno od kvalitetnih vinskih sorti iz Erduta, Cabernet sauvignon za crno i Chardonnay za bijelo, te obogaćeno aromama klinčića, cimeta, naranče i vanilije, idealno je piće za hladne zimske dane

Potrebno ga je zagrijati na željenu temperaturu (preporuka je 60 stupnjeva) i odmah je spremno za konzumaciju. Pakirano je u komercijalno pakiranje od 3 litre, te veće 10 litarsko pakiranje koje je namjenjeno ugostiteljima. Ambalaža je nositelj ovogodišnje Red Dot nagrade za dizajn ambalaže te upotpunjuje cjelokupni doživljaj ispijanja kuhanog vina i druženja uz tople zimske arome. Sjajna ideja, odlična kvaliteta, nagrađivan dizajn i jednostavna priprema čine Zimsko kuhano vino jedinstvenim i prepoznatim proizvodom, te savršenim napitkom za hladne zimske dane i noći.

Ideja stara tri godine ovih blagdana sjaji punim sjajem jer je uz kvalitetu samog proizvoda, Zimsko kuhano vino osvojilo i prestižnu nagradu Red Dot za dizajn vizualnih ambalaže koji potpisuje dizajnerica Romana Kajp. Saša Štula kao enolog tehnološki je osmislio proizvod i odgovoran je za kvalitetu vina, a Krešimir Narančić zadužen je za marketing i prodaju.

Nagrada Red Dot dodjeljuje se od 1954. godine u organizaciji Design Zentrum Nordrhein Westfalena i jedna je od najvećih i najprestižnijih nagrada koja se dodjeljuje na području dizajna vizualnihkomunikacija, dizajna koncepata i produkt dizajna. U ovogodišnjem natjecanju na području dizajna vizualnih komunikacija stručni žiri je ocjenjivao čak 7451 pristigli rad, a upravo ta brojka pokazuje kako je Red Dot najveće i najprepoznatljivije natjecanje u toj domeni. Tome u prilog govori i podatak o neovisnom žiriju koji se sastoji od dizajnera, uglednih profesora s područja dizajna i specijaliziranih novinara iz 25 zemalja. Funkcionalnost, inovativnost, vizualna privlačnost i ekološka odgovornost glavni su kriteriji prilikom odabira najboljih među
pristiglim radovima.

'Prije izrade vizualnog identiteta proizvoda, analizom smo postavili osnovne smjernice za dizajn. Intervenirano je i u postojeći naziv proizvoda 'kuhano vino' kojem je pridodan termin 'zimsko'.Ponosna sam na klijenta koji je ukazao apsolutno povjerenje struci što se pokazalo ispravnim i uspješnim, a to nam je potvrdila i ovogodišnja nagrada Red Dot Award:Communication Design', rekla je dizajnerica Romana Kajp

Budući da se kuhano vino konzumira uglavnom u zimsko doba godine simbolički naglasak stavljen je na pojam topline i zagrijavanje. Identitet proizvoda stoga je rezultirao apliciranjem specifičnog uzorka zimskih pletenih odjevnih predmeta s blagdanskim motivima. Pakiranje time komunicira zagrijavanje i evocira blagdansku atmosferu. Kao što zimski džemper zagrijava tijelo zimi to jednako čini i Zimsko kuhano vino. Jednostavnom shemom boja i njihovom inverzijom naznačeno je je li je sadržaj kutije crno ili bijelo kuhano vino.

Pokretačka snaga ovog projekta je želja da se Zagrepčanima i gostima grada ponudi kvalitetno vino koje tijekom sezone neće mijenjati kvalitetu i arome. Reakcije su dobre jer samo u Zagrebu Zimsko kuhano vino možete kušati u više od 150 barova, a neizostavna je ponuda i ovogodišnjeg Adventa pa ćete tako Zimsko kuhano vino koje je vlasnik prestižne dizajnerske nagrade Red Dot za 2015. pronaći na Fuliranju u Kurelčevoj ulici, na Trgu Josipa bana Jelačića, u kućicama na Europskom trgu te na Tomislavcu.

Dobar glas se daleko čuje pa se Zimsko kuhano vino uz Zagreb prodaje i u Dubrovniku, Šibeniku, Splitu, Zadru i Istri, a pokrenut je i izvoz u Sloveniju

Sve informacije o Zimskom kuhanom vinu možete pronaći na službenoj web i Facebook stranici