Iako je drugi album 'In2ition' globalno uspješnih 2Cellos u prodaji još od Božića prošle godine, tek je sad došlo vrijeme za slavlje povodom prvog albuma koji je ostvario iznimno dobre rezultate prodaje u Hrvatskoj, pa je stoga Stjepanu Hauseru i Luki Šuliću sinoć u VIP Clubu njihova diskografska kuća Menart uručila zlatnu ploču za prodanih 7.000 primjeraka prvog albuma. Međutim, svjetska slava, kao i turneja tek se zahuktava
Pred velikim brojem okupljenih predstavnika medija, sinoć su Luka Šulić i Stjepan Hauser primili zlatnu ploču za prodanih 7.000 primjeraka prvog albuma kojim su osvojili svijet, pa tako i domaću publiku. No, kako su obaveze oko promocije i samih nastupa izuzetno česte, tako je ovo ujedno bila i svojevrsna promocija drugog albuma s malim zakašnjenjem.
Na samom početku, kroz atraktivno montiran video s pričom o uspjehu 2Cellos u svijetu te događajima koji su obilježili početak izuzetno uspješne karijere, ali i najavu velike svjetske i regionalne turneje, njihov menadžer Miro Vidović, direktor diskografske kuće Menart Branko Komljenović te njih dvojica ukratko su prokomentirali rad i uspjeh drugog albuma 'In2ition'. Hauser i Šulić, šaljivi i razigrani kakvi već jesu, teško su se suzdržavali od smijeha i internih šala, no drugi album je, po svemu sudeći, još uspješniji od prvog, dok mu prava koncertna promocija tek predstoji. Tako su za 2013. godinu u planu nastupi u Tokiju, Berlinu, New Yorku, Londonu, Rimu, Dallasu, Münchenu te Ljubljani, Sarajevu, Osijeku, Varaždinu, Opatiji, Dubrovniku itd.
Istu je večer premijerno prikazan i spot za singl 'Il libro dell'amore' na kojem gostuje Zucchero i koji je u cijelosti režirao, animirao i realizirao Tvrtko Karačić, a koji će uskoro biti prikazan širom svijeta.