Uz pomoć MC-ja Rasa Tweeda i Sedžuk orkestra, Kiril Džajkovski je do granice ključanja zagrijao atmosferu na hladnome Jarunu
Premda se na Jarunu u srijedu 27. veljače temperatura spustila na sedam stupnjeva ispod ništice, u klubu Aquarius je atmosfera bila prilično zagrijana. Nastup Kirila Džajkovskog, sedam mjeseci nakon žestokog ljetnog partyja nekih pola kilometra dalje, na Otoku hrvatske mladeži u sklopu T-Mobile INmusic festivala, bio je koncert na koji je trebalo doći, što znači da nije okupio samo poklonike elektronske glazbe, nego i trendsetere. Vjerojatno je zalutao i koji zaljubljenik u etno, no makedonske etničke melodijske linije uglavnom su gubile bitku sa zaglušujućim lupovima.
Osim MacBooka, na kome je 'svirao' Kiril Džajkovski, za žestoke ritmove pobrinuli su se udaraljkaš i bubnjar, dok je tročlana duhačka sekcija dizala atmosferu vrsnim poniranjem u makedonsku glazbenu tradiciju. Posrijedi je Sedžuk orkestar (Sedzuk Orchestra) zaokružen gitaristom i violinistom.
Žestoki breakbeat/dubstep već je od prvog takta prodrmao dupkom pun Aquarius, a MC Ras Tweed, najpoznatiji po bliskoj suradnji s Kruderom & Dorfmeisterom, pjevanjem, rapanjem i verbalnim eskapadama, u kojima su se najčešće spominjali 'Zagreb', 'Aquarius' i 'Kiril Džajkovski', držao je tenziju od početka do kraja koncerta.
Desetočlana postava odgovarala je glazbenim stilom klupskim uvjetima, no nabrijani ritmovi imali bi više efekta da se koncert odvijao u većem prostoru ili na otvorenome.
Džajkovski je predstavio materijal s novog albuma, ali je podsjetio i na raniji repertoar, što je publici bio znak za mahnit ples, no nije ostala ravnodušna ni na aktualni hit na MTV-ju, 'Raise Up Your Hand'.
Kiril Džajkovski je svojim elektronskim etno crossoverom pomaknuo granice oba izvorišta svoje inspiracije, a koncertna nadgradnja pokazala je i da je nadišao klupske prostore, pa bi sljedeći nastup na ovih prostorima svakako valjalo organizirati na nekom većem mjestu.