Predstavljena nova edicija Jana bočica
Izvor: Promo fotografije / Autor: John Pavlish
Predstavljena nova edicija Jana bočica
Izvor: Promo fotografije / Autor: John Pavlish
Brojni poznati okupili su se u subotu u centru grada na Cvjetnom trgu kako bi podržali humanitarni projekt i svjedočili o tome da samo ljubav mijenja svijet i donosi pozitivne promjene u život, o čemu govori i svaka poruka na bočicama Jane. Akciji su se uz Ivu Balent, direktoricu marketinga Agrokora, pridružile mnoge uspješne poslovne žene poput Branke Krstulović, Josipe Pavičić i Mirele Forić Srne, a u odabranom društvu bila je i buduća Todorićeva snaha, beogradska manekenka Milica Mihajlović
Humanitarni projekt Jane, koja u svojoj novoj ediciji slavi poruke ljubavi s potpisom Louise Hay, uspio je proteklog vikenda na jednom mjestu okupiti veliko žensko društvo, a mnoge uspješne Hrvatice pokazale su svoje ležernije proljetno modno izdanje.
Branku Krstulović dosad još nismo vidjeli u traper kombinezonu, a ni buduću Todorićevu snahu u opuštenoj etno modnoj kombinaciji. Uvijek modno besprijekorna Mirela Forić, vlasnica hrvatske verzije portala Buro24/7, došla je u društvu prijateljice Andree Čermak, a velikoj humanitarnoj akciji koja slavi moć ljubavi priključila se i Josipa Pavičić, odnedavno vlasnica restorana.
Mirela Forić Srna, Ana P. Gojanović, Daniela Gajski, Ana Noršić, Milica Mihajlović, Iva Balent, Karla Kaić, Ivona Janjić i Andrea Čermak
Kroz svoj humanitarni projekt Jana skreće pažnju na to da samo malo ljubavi može napraviti velike stvari koje će nekome uljepšati život i zagrijati srce. Baš zato su svi na Trgu ljubavi imali priliku dijeljenjem fotografija na društvenim mrežama uz #samo ljubav i posjetom stranici www.vodasporukom.com prikupljati kapljice za humanitarni projekt 'Trica u mraku'. Realizacijom donacije Jana će pridonijeti poboljšanju psihofizičkog zdravlja i pozitivno utjecati na podizanje kvalitete života slijepih osoba. Upravo stoga Trg ljubavi motivirao je mnoge da naprave dobro djelo, prepuste se emocijama, ožive uspomene, ponovo spoznaju snagu ljubavi i podsjete se toga koliko ljubav daje smisla životu.
Uz posebno osmišljene etikete, u čak 33 varijacije, koje predstavljaju sve boje i vrste ljubavi - romantičnu, obiteljsku, prijateljsku, ljubavi prema prirodi i umjetnosti, ljubav prema znanosti... - svi prisutni su se uvjerili u moć vizije #samoljubav. Zanimljivim dizajnom bočica Jana podsjeća da je u životu najvažnije voljeti jer 'što više ljubavi dajem, više je imam'.
Humanitarnu akciju Jane podržao je i Milan Bandić