Tajvanski redatelj Ang Lee prije nekoliko je godina 'Planinom Brokeback', pričom o dvojici kauboja koje povezuje homoseksualna ljubav, dobro uzdrmao američku javnost dekonstruiravši jedan od najčvršćih nacionalnih mitova i uporište američkog mačizma. Teme homoseksualnosti ponovo se dohvatio i u novom filmu, 'Svi na Woodstock', usput dekonstruiravši mit o kultnom mjestu američke pop kulture, jednom od najvećih rock festivala svih vremena
Američku je javnost neugodno iznenadila činjenica što se u svom novom filmu Lee nije ni pokušao pozabaviti glazbenom senzacijom svoga vremena, festivalom Woodstock, koji je održan prije točno 41 godinu, okupivši milijunsku publiku i neke od najvećih glazbenih zvijezda svoga vremena – Janis Joplin, Jimija Hendrixa, Jefferson Airplane... Unatoč primjedbama nezadovoljnih američkih kritičara, Lee je takvim pristupom zapravo legitimirao Woodstock kao opće mjesto o kojem se više nema što dodati i pozabavio se manje poznatim, zakulisnim zbivanjima, atmosferom među publikom i, prije svega, intimnim životom protagonista Elliota Tibera, prema čijoj je knjizi memoara film snimljen.
Tiber je bio mladi dizajner interijera koji je upravo započeo graditi karijeru u New Yorku, kad se odlučio nakratko vratiti u svoje rodno selo kako bi pomogao roditeljima da pokušaju oporaviti obiteljski hotel koji je rapidno propadao. Uvjeren u ideju da je kulturna ponuda ključni element privlačenja turista u pasivni kraj iz kojeg potječe, Tiber je godinama pokušavao na amaterskoj razini pokrenuti glazbeni festival, a prilika da sudjeluje u nečemu istinski velikome pružila mu se kad je u novinama pročitao da je susjedno selo odbilo osigurati dozvolu za održavanje festivala Woodstock na svom terenu. Elliot je kontaktirao organizatore, pomogao im da pronađu novu lokaciju, a njegov trošni hotel postao je logistička baza festivala.
I dok njegovo selo naočigled zgroženih mještana okupiraju stotine tisuća dobro raspoloženih hipija, za Elliota je festival prilika da otkrije i upozna samoga sebe, prizna svoju homoseksualnost, uživa u halucinogenim drogama i konačno se emancipira od roditelja, osobito od dominantne i opsesivne majke.
Uloga majke, patološki škrte ruske Židovke, pripala je velikoj britanskoj glumici Imeldi Staunton ('Vera Drake'), koja je ovdje transformirana do neprepoznatljivosti, dok glavnu ulogu tumači simpatični, no ni po čemu osobito upečatljivi Demetri Martin, a jedina istinski komična uloga (čiji je uspjeh, doduše, diskutabilan) pripala je Lievu Schreiberu koji glumi bivšeg marinca, šefa festivalskog osiguranja koji je ujedno transseksualac.
Ang Lee ('Tigar i zmaj') jedan je od najuglednijih azijskih redatelja u Hollywoodu, gdje se etablirao prvo izvrsnim psihološkim dramama poput 'Ledene oluje', a kasnije i akcijskim spektaklima poput 'Hulka', uspijevajući uvijek svoj autorski rukopis prilagoditi ne samo žanru i temi, nego i tržištu za koje snima, bez obzira radi li se o kineskoj art drami s erotskim elementima ('Požuda, oprez') ili ratnoj pustolovini smještenoj u doba borbe za američku nezavisnost ('Zajahati s vragom'). Tako je bez problema izašao na kraj i s tipičnom američkom temom kao što je Woodstock, koja simbolizira jedno povijesno razdoblje i društveni pokret razvijen u to doba, međutim rezultat ipak ne spada u vrh Leejevih redateljskih dometa. 'Svi na Woodstock' prava je ljetna zabava za sve generacije - lagan, pitak, 'feelgood' film koji je dovoljno nostalgičan da zadovolji ukus starije publike, a opet dobro komunicira sa suvremenošću, pa ni mlađi neće biti razočarani pričom o 'tri dana ljubavi i mira' koja se odvija iza kulisa jednog od najvećih i najvažnijih glazbenih festivala ikad održanih.