Stihovi 'Internacionale', 'Ustajte, vi zemaljsko roblje, vi sužnji koje mori glad' mogli bi biti krilatica mađarskog filma 'Bijeli bog', čija je centralna tema pobuna potlačenih masa. Mundruczo svoju priču o nejednakosti svake vrste (socijalnoj, ekonomskoj, rasnoj, nacionalnoj...) maskira u alegoriju o pobješnjelim psima koji nakon godina opresije kreću u osvetnički pohod ulicama Budimpešte. Već od impresivne uvodne scene u kojoj tinejdžerica Lili bježi od ogromnog čopora pasa opustjelim ulicama grada otkriva kako će se redatelj baviti odnosom čovjeka i psa prebacujući optiku s jednih na druge.
Psi su kreatori organizirane pobune u kojoj je protagonist, mješanac Hagen, predstavljen pomalo kao neka osvetoljubiva pseća verzija Spartaka, vođe pobune rimskih robova. Naime kad ga je stjecajem okolnosti vlasnica, tinejdžerica Lili, prisiljena napustiti pod očevim pritiskom, pronađe ga beskućnik koji ga proda trenerima borilačkih pasa. Od miroljubivog ljubimca Hagen postaje prvo 'rob', a potom i stroj za ubijanje, svojevrstan gladijator modernog doba. Osvijestivši svoju snagu, Hagen predvodi pobunu pasa smještenih u šinteraj u kojemu im svima prijeti skora smrt....
Napadi čopora pasa na ljude bude asocijacije na Hitchcockove 'Ptice' pa je prava šteta da redatelj nije malo pojačao efekt suspensa u tim scenama, koje djeluju pomalo naivno, i kreirao nedvosmisleniju aluziju na slavni horor. Što se revolucije potlačenih tiče, Mundruczo baš i ne vjeruje u mogućnost njenog uspjeha. Omražena, prognana i diskriminirana masa ipak će na kraju biti 'pripitomljena' i zauzdana.
'Bijeli bog' mađarski je kandidat za nagradu Oscar i proglašen je najboljim u kanskom sporednom programu Un certain regard. Osim 'Bijelog boga', na paralelnoj je projekciji u perivoju dvorca Eltz prikazan novi film Woodya Allena, 'Čarolija na mjesečini'.