Redatelj Filip Filković Philatz osmislio je video za pjesmu 'Lighthouse' kao simbol nade u današnjim vremenima borbe dobra i zla. Premijera je održana u HTV-ovoj emisiji 'Dobro jutro Hrvatska', u kojoj su gostovali hrvatska predstavnica na ovogodišnjem Eurosongu i redatelj spota
'U spotu se ne pojavljuje svjetionik jer smo htjeli ponuditi publici sasvim drugačiji pristup pjesmi koja nosi poruku. Išli smo dublje u priču i predstavili crnu i bijelu Ninu. Ovozemaljska Nina bori se sa zemaljskim problemima, a bijela Nina je simbol nade i svjetlosti. Kraj daje nadu da će ta duhovna komponenta prevladati i pobijediti ovu zemaljsku, koja je uvijek u znaku neke prijetnje', objasnili su Nina Kraljić i Filip Filković Philatz.
Nakon gostovanja u emisiji 'Dobro jutro, Hrvatska' Nina odlazi na dvije eurovizijske promidžbene manifestacije; u Amsterdam, u kojem će nastupiti u sklopu programa Eurovision in Concert, a zatim u London, u kojem će sudjelovati na događanju London Eurovision Party. Spreman je i outfit za nastup, a koji će hrvatski dizajner ili dizajneri biti zaslužni za njezin upečatljiv izgled, još nije htjela otkriti. U spotu nosi kreacije Charlie Loredane Bahorić, no navodno će svoj udio za Ninin nastup na Eurosongu dati i Xenia Design Ksenije Vrbanić.
Spot za pjesmu 'Lighthouse' pogledajte ovdje.