Ovo je album koji je 2010. country, ali i rock sceni bio potreban!
Možda neće promijeniti povijest ni counytrja ni rocka, ali bi mogao pomaknuti karijeru sve zrelijeg i zrelijeg autora Hanka Williamsa III., izvođača koji je itekako bio potreban ne samo kaubojima kojima je dosta ljuljanja uz nježne pop zvukove Taylor Swift i sličnih, već koji slobodno vrijeme vole provoditi pucajući Coltom i sačmaricom u prazne boce viskija na svom ispovraćanom i mamuzama izribanom trijemu. I ne samo njima – Hank je jedina osoba u novijoj povijesti koja je, jašući na naslijeđu velikog obiteljskog imena, ali i vlastitoj mladenačkoj ljubavi prema punku i metalu, uspjela pomiriti preriju i mosh pit
Hank Williams III. je, najkraće rečeno, snimio jedan od ponajboljih albuma godine, jedini pravi outlaw country album koji se pojavio u puno, puno vremena, osim možda Jameyja Johnsona i njegove jednako opake i sjajne (doduše, ipak malo sjajnije) varijante žanra s 'That Lonesome Song' iz 2008, žanra koji se činio mrtvim te čije je uskrsnuće na stalnom udaru radiofoničnog, ma koliko često dobrog, ali prečesto i terorizirajuće dominantnog nešvilskog mainstreama.
Unuk velikog Hanka Williamsa, jednog od kraljeva i 'svetaca' 'pravog countryja', od kojeg je naslijedio ne samo talent već i zastrašujuću fizičku sličnost, Hank mlađi patentirao je i hellbilly sound, koji upražnjava preko svojih drugih projekata, kao što su punk bend Assjack, HC grupa Arson Anthem i zajednički projekt s Philom 'Pantera' Anselmom, Superjoint Ritual.
'Rebel Within' Hankov je novi, peti solo album (i zadnji za etiketu Curb, s kojom se već neko vrijeme nateže zbog negodovanja vezanih uz njegova žanrovska lutanja) posvećen tradicionalnom countryju, ali pravom, opakom salunskom countryju kakav se nameće već s prvom pjesmom 'Gettin' Drunk and Fallin' Down', ne bi li odmah nakon nje zasjao trag helbillyja u naslovnom pogo-materijalu, s 'metal vikanjem' refrena: I'm drunk / You're stoned / Let's fuck / Till dawn.
Nije baš Taylor Swift, zar ne?
A nije ni ostatak –'Lost In Oklahoma' dolazi ravno s jukeboxa kamiondžijskog birca, baš kao i nježni alkoholizam 'Drinkin' Ain't Hard To Do' ili usporena narkomanska paranoja '#5'; 'Tore Up & Loud' je tulum, baš kao i 'Lookin For A Mountain'... Idealno za ljetno odmaranje u teksaškoj ili slavonskoj hladovini. Probajte, kad se umorite od tamburica.
Ocjena: 8.5/10
Izdavač: Curb