SHOW KREĆE U OŽUJKU

S kojim su se sve izazovima susreli kandidati 'Celebrity MasterChefa'?

23.02.2016 u 19:43

Bionic
Reading

Nova, druga sezona 'Celebrity MasterChefa' na Novoj TV počinje u ožujku, a četrnaestero kandidata s nestrpljenjem iščekuje gastro avanturu kojom će naciji pokazati svoje kulinarske talente i ljubav prema kuhanju

Strogo određeno vrijeme, ograničen broj namirnica, zahtjevi žirija da iz emisije u emisiju kontinuirano rastu i usvajaju nova znanja, samo su neki od brojnih izazova i iznenađenja koja očekuju kandidate najpopularnijeg svjetskog kulinarskog showa.

Budući da je 'Celebrity MasterChef' humanitarnog karaktera, na kraju showa pobjednik će svojom pobjedom osigurati nagradu onome kojemu je pomoć najpotrebnija. Kako bi se došlo do pobjede, osim jela kojima će pokušati zadiviti nepca stručnog žirija koji čine Andrej Barbieri, Radovan Marčić i Ana Grgić, kandidati će morati i uspješno savladati razne testove koji su pred njima i napredovati u tom jedinstvenom natjecanju.

U testu 'Kutija iznenađenja' svakog kandidata će na radnoj jedinici čekati jednak broj jednakih namirnica, a na njima je da svojom idejom zadive žiri. U testu 'Izbor iz dućana' i testu kreativnosti, najbolji kandidat iz prethodnog izazova ima priliku izabrati između tri ponuđene namirnice jednu koja će postati okosnica jela svih kandidata. Pored glavne namirnice koju dobiju, kandidati u smočnici u zadanom vremenu mogu izabrati još određeni broj dodatnih namirnica koje će im pomoći u pripremi jela. Odlike dobrog kuhara koji se brzo, efikasno i smireno snalazi u gorućim situacijama u kuhinji, testirat će se u Stres testu, dok će se u Testu osjetila kandidatima na izbor ponuditi određeni uzorak namirnica, začina ili gotovih jela. Uz pomoć vida, osjeta, opipa i/ili okusa, celebrity kandidati morat će pogoditi što više točnih odgovora u zadanom vremenu.

Posebno atraktivan i uzbudljiv izazov za kandidate svakako je i 'Gastro duel', a koncept nove sezone bit će prepun i brojnih iznenađenja i gostovanja. Zahtjevni zadaci, utrka s vremenom i maštovitost upotrebe namirnica, začinjeni vještinom ukrašavanja hrane, kroz ovaj zabavni i napeti show testirat će kreativnost i živce poznatih ljubitelja kuhanja koji će se publici predstaviti u potpuno novom svjetlu.

Da je vrijeme jedan od ključnih faktora u ovom uzbudljivom natjecanju, pokazuju i promo spotovi snimljeni ususret početku emitiranja showa. Natjecatelji Andrea Andrassy, Leon Lučev, Mila Elegović i Igor Barberić protagonisti su promo spotova u kojima su podijelili svoju radost ususret nadolazeće kulinarske avanture.

https://www.youtube.com/watch?v=OotK0_0Zl3s
https://www.youtube.com/watch?v=CPCNDXOVRCY
https://www.youtube.com/watch?v=iNhAm8VxILk
https://www.youtube.com/watch?v=-TdcpXmBiDo&index=4