Brend bivše nogometne zvijezde ove je godine udvostručio prihode, no brend njegove supruge i dalje treba više novčanih injekcija kako bi se održao na površini
Dok David Beckham trlja ruke zahvaljujući udvostručenim prigodima od biznisa izgrađenog oko njegovog brenda, carstvo mode i ljepote njegove supruge Victorije i dalje zahtijeva novčane injekcije dioničara.
Bivši nogometaš, koji je postao globalna stilska figura tijekom svog uspona do slave s Manchester Unitedom i engleskom nogometnom reprezentacijom, navodno je spremio 200 milijuna funti od prodaje 55% svog poslovanja američkoj grupaciji Authentic Brands 2022. godine.
Beckham se ovim poslovnim potezom pridružio zvjezdanim imenima kao što su Elvis Presley i Marilyn Monroe, čiji su globalni brendovi dio portfelja Authentica, koja također posjeduje brendove Reebok, Hunter i Ted Baker.
Izvještaj za prvu godinu partnerstva pokazuju da su se prihodi brenda Beckham više nego udvostručili. S 34 milijuna funti digli su se na 72,6 milijuna funti, iako je dobit prije oporezivanja pala s 23,6 milijuna funti na 10,8 milijuna funti, uglavnom zbog povećanja administrativnih troškova.
DRJB Holdings Ltd udomljuje gotovo sve poslove Davida Beckhama, ostvarujući prihode od sponzorstava, partnerstava brendiranja i TV poslovanja.
Povećanje prihoda Davida Beckhama potaknulo je partnerstvo s brendovima kao što su Maserati, Panini, Adidas i Safilo, tvrtka koja distribuira njegov brend DB Eyewear, kao i kozmetički brend Coty. Ove godine sklopio je i partnerstvo s Nespressom.
Tvrtka je imala koristi i od Beckhamova rada kao veleposlanika za Svjetsko nogometno prvenstvo u Kataru za koju je navodno plaćen 10 milijuna funti.
Victoria Beckham također je izbrojala povećane prihode u svom modnom i beauty poslovanju nakon ponovnog prodora u svijet kozmetike koji je doveo do toga da bivša pjevačica prednjači na društvenim mrežama i u reklamnim kampanjama za svoje brendove, ali revizori su upozorili da će i dalje trebati više novčanih injekcija kako bi se održala na površini .
Prihod se povećao s 40 milijuna funti na 58 milijuna funti, dok su se gubici grupe smanjili sa 5,9 milijuna funti na 3,1 milijun funti, signalizirajući napredak s planiranim putem do dobiti koji uključuje smanjenje troškova. Dioničari – Beckhamovi i manjinski podupiratelj privatnog kapitala NEO Investments – ubrizgali su 6,9 milijuna funti od kraja godine.
BDO, revizor za Victoria Beckham Holdings Ltd, rekao je da postoji 'značajna sumnja' u sposobnost grupe da nastavi s neograničenim poslovanjem bez stalne potpore dioničara u obliku dodatnog financiranja ili promjena kreditnih aranžmana.
Revizori su izrazili istu zabrinutost prošle godine, ali Beckhamovi i NEO nastavili su ulagati novac u posao dok ostvaruju svoj plan preokreta. To uključuje uspješnu reviju na Tjednu mode u Parizu, kao i prodor u kožnu galanteriju, modne dodatke i, posebno, ljepotu.
Ekspanzija kozmetičkih brendova Victorije Beckham, uključujući njezinu prvu istoimenu kolekciju parfema, rezultirala je njezinim sve većim angažmanom u promociji, uključujući i objavljivanje savjeta o šminkanju na društvenim mrežama. Dobila je 2,7 milijuna pratitelja na Instagramu, čime je došla do brojke od 49,2 milijuna pratitelja i gotovo udvostručila svoju publiku na TikToku (2,2 milijuna).