Po uzoru na svjetske face, koje već godinama pokreću svoje beauty brendove, i Franka Batelić se bacila u biznis i lansirala kozmetički brend Frankly good
Ako ste posljednjih dana na društvenim mrežama naletili na hashtag #habulous i pitali se o čemu je riječ, od danas je sve jasnije. Iza tog popularnog hashtaga krije se linija proizvoda s potpisom pjevačice Franke Batelić, koja je na tržište lansirala svoj novi brend - Frankly good.
Riječ je o liniji koja se sastoji od 12 proizvoda, a kreirana je sa ciljem da podsjeti na važnost održavanja jednostavnih, ali zdravih navika u svakodnevnom životu. Frankly good proizvodi namijeneni su, kažu iz njezinog tima, svakoj osobi koja se želi osjećati lijepo iznutra i izvana, te potaknuti iskrene emocije, one koje dolaze kada smo zadovoljni sobom.
Ono po čemu se razlikuju od drugih učinkoviti su i provjereni sastojci podrijetlom iz Istre, poput maslinovog ulja koje koži daje osjećaj mekoće, hranjivog kozjeg mlijeka te sjemenki grožđa i bilja koji dodatno njeguju kožu.
'Sve je počelo prije tri godine, baš na imanju moje none u Istri, kada smo snimali jednu kampanju. Moj vizažist mi je neprestano popravljao ruž koji mi se stalno skidao. To je bio trenutak kada sam poželjela postojaniji ruž koji ima njegujuće sastojke. I od tamo je sve krenulo! Želim ponuditi proizvode koji će biti potpora urođenoj ljepoti svakog pojedinca, jer vjerujem kako je zdrav način života ključ istinske ljepote. I sigurna sam da prije svega, svi mi na licu prvo vidimo zadovoljstvo, sreću i iskrene emocije. Željela bih da Franky good okupi habulous zajednicu koja će prihvatiti i dijeliti te vrijednosti', rekla je od sada i poduzetnica Franka Batelić.
Linija uključuje osam nijansi mat tekućeg ruža za usne, koje su pomno birane u suradnji s vizažistom Karlom Rusanom, poznatim kao Ruka Beauty. Tu su i sjajilo za usne Color & Shine s hijaluron formulom s kojima mat ruž vrlo lako može postati sjajnim, Milky smoother maslac za skidanje šminke, Milky splash Lip therapy - tretman za usne te spužvice za čišćenje i eksfolijaciju lica izrađene od drvene pulpe.
Pri dizajnu mislili su i na očuvanje prirode, pa je većina ambalaže proizvoda izrađena od održivih materijala.