Veliko slavlje sprema se ove subote, 31. kolovoza od 17 sati na stadionu na Šalati na kojem će hrvatski glazbeni brend Lollipop proslaviti treći rođendan. Ovo je ujedno jubilarni 50. party, a kroz tri godine brend je posjetio 12 gradova, plesalo se na 27 lokacija, a održani su i gostujući eventi u Sloveniji i Srbiji
Čak 65 tisuća mladih posjetilo je Loolipop, što bi bilo ekvivalentno punom Anfield stadionu u Liverpoolu, a pet tisuća ljudi ostalo bi bez mjesta. Na 50 partija podijeljeno je više od 150 tisuća lizalica što je jedna lizalica za svakog stanovnika Splita, a kada bi se lizalice povezale mogle bi spojiti najširu točku Grand Canyona.
Posjetitelji Lollipopa su u tri godine napravili dovoljno koraka za prohodati horizont Zemlje 8 puta. Ovi facicnantni podaci govore o tome kako mladi danas itekako vole urbanu glazbu, a upravo onu 2000. i 2010. godina.
Nedostatak kvalitetno organiziranih događanja uz glazbu iz 2000-tih godina, koja je davno zaboravljena od strane event industrije u Hrvatskoj razlog je nastajanja brenda Lollipop. Navedeno razdoblje poznato je po RNB, Hip Hop, EDM i Pop žanrovima koji su savršen spoj za zabavu, a potiču nostalgičan osjećaj publike i bezbrižnu zabavu. Samo ime Lollipop u prijevodu znači lizalica, a ovaj događaj upravo uz pomoć slatkiša i glazbe na najljepši način naglašava ljepote djetinjstva.
Ovaj uspješno izgrađen community koji neprestano raste tako je postao prepoznatljiv po glazbenim događajima na inovativnim i drugačijim lokacijama poput Medvedgrada, Muzeja za umjetnost i obrt, Tornja Sljeme i drugih. Kako je Lollipop u samo tri godine održavanja po posjećenosti narastao za 1800 %, mladi sada pristižu i iz drugih zemalja pa tako Hrvati dijele plesni podij s rastućim brojem gostiju iz Slovenije, Srbije, Španjolske, Velike Britanije, Nizozemske, Austrije, Francuske i Njemačke.