ZVIJEZDA 'PRIJATELJA'

Matthew Perry ne prestaje se hvaliti svojom zgodnom mlađahnom zaručnicom

07.12.2020 u 15:21

Bionic
Reading

Glumac koji se u svijetu proslavio ulogom Chandlera Binga u obožavanoj seriji 'Prijatelji', nedavno je obznanio javnosti i obožavateljima da je napokon pronašao onu pravu. Prsten je na ruku stavio zgodnoj Molly Hurwitz, a sada se ne prestaje njome hvaliti na društvenim mrežama

Iako je godinama bio vrlo samozatajan oko svog privatnog života, Matthewa Perryja promijenio je dolazak na najpopularniju društvenu mrežu na svijetu. Na nagovor kolega iz serije 'Prijatelji' i on se pridružio Instagramu, a sada tamo sa ostatkom svijeta dijeli neke detalje iz privatnog života.

Prije nekoliko dana obznanio je da se zaručio za Molly Hurwitz, djevojku s kojom je hodao neko vrijeme, pa nakratko prekinuo, da bi se na koncu opet pomirili. Upravo 29-godišnja crnka njegova je najveća potpora, a uz njega je bila i u najtežim danima.

Matthew Perry
  • Matthew Perry
  • Matthew Perry
  • Matthew Perry
  • Matthew Perry
  • Matthew Perry
    +5
Matthew Perry Izvor: Profimedia / Autor: AKM Images / Backgrid USA / Profimedia

Podsjetimo, prije dvije godine glumac je bio na gastrointestinalnoj operaciji, nakon što je doživio gastrointestinalnu perforaciju, a koja je, u većini slučajeva, posljedica prekomjernog uživanja u drogama ili alkoholu, a što je bio dio svakodnevnog života omiljenog Chandlera Binga u prošlosti.

Upravo Molly izvukla ga je na pravi put, a blizak krug njegovih ljudi tvrdi da je ona savršena djevojka za njega. Vole zajedno provoditi vrijeme u kući, kuha mu i brine da živi zdravo.

Osim toga, Molly mu izgleda pomaže i u novom poslovnom projektu. Otkrila je to nova Instagram objava na kojoj zaručnica pozira u majici, a potom i kapi limitirane kolekcije slavnog glumca. Kolekciju je osmislio nedavno, a sve s ciljem prikupljanja sredstava u zdravstvene organizacije koje pomažu oboljelima od Covida-19.

Prodaja ove kolekcije koja je posebna po svojim citatima iz kultne serije ‘Prijatelji’ traje svega dva tjedna, a u marketinškoj kampanji na društvenim mrežama zaštitno je lice upravo mlada Molly.