Proslavljena autorica i aktivistica osvanula je u nekoliko senzacionalnih izdanja u reklami ekološki osviještenog brenda Reformation koji vjerojatno nije niti slutio da će ostvariti toliki uspjeh njenim angažmanom
Kada se Monica Lewinsky nakon podužeg vremena pojavila kao glavno lice u kampanji brenda Reformation, malo tko je slutio da će imati toliko golem utjecaj na uspjeh reklame kao što je pokazalo istraživanje Launchmetricsa.
Naime, ugledna platforma za analizu tržišta procijenila je da je kampanja uprihodila 2,2 milijuna dolara u marketinškom utjecaju u samo 48 sati od lansiranja oglasa.
Aktivistica i autorica, i danas najslavnija po aferi s Billom Clintonom, u reklami je osvanula u nizu senzacionalnih izdanja, a jedan od ciljeva kampanje bilo je i poticanje žena na izlazak na birališta uoči nadolazećih predsjedničkih izbora u Americi.
'Ovdje smo kako bismo vas podsjetili da imate moć', pisali je u opisu objave na Instagramu, napravljene u suradnji s organizacijom vote.org, a samo ta objava uprihodila je 96 tisuća dolara.
Ekološki osviješten brend Reformation predstavio je tom prilikom i nekoliko elegantnih komada iz svoje nove kolekcije pa smo Lewinsky mogli vidjeti u nizu izvrsnih stajlinga - od vatreno crvenog outfita preko chic crne haljine bijelih točkica do zavodljivih biznis izdanjima u kojima, mora se priznati, baš nitko ne bi naslutio da je nedavno napunila 50 godina.
Podsjetimo, Monica Lewinsky s predsjednikom Clintonom bila je u vezi od 1995. do 1997. godine, a za aferu se saznalo nakon što je njena bliska prijateljica tajno snimala njihove razgovore.
Od tada smo je rijetko imali prilike viđati u javnosti, a nakon ogromnog uspjeha ovog marketinškog pothvata, nema sumnje da će u narednim mjesecima ponovno nositi laskavu titulu jednog od najtraženijih lica.