Ne želeći odjećom odvlačiti pažnju promatrača od bitnog, glumica Gwyneth Paltrow je za potrebe reklamiranja svoje nove kolekcije nakita odbacila suvišnu odjeću. Na nekim joj je fotografijama bio dovoljan samo grudnjak, a na nekima je čak i on bio suvišan
'Stigla je naša G. kolekcija nakita: Ovo su osnovni dijelovi oko kojih ćete graditi, popunjavati svoje kutije s nakitom i zauvijek čuvati blago. I kao što dokazuje naš kućni influencer, ti su dragulji ona vrsta koju zapravo nikad ne morate skinuti', navodi se na Goopovom Instagramu uz fotografiju na kojoj njegova osnivačica, glumica Gwyneth Paltrow, ne nosi ništa osim suknje i nakita.
Na snimanju reklamne kampanje za svoj nakit, Gwyneth nije ogolila samo svoje tijelo, nego i svoj odnos sa 17-godišnjom kći Apple.
'Svake godine na rođendan Apple napravimo novi piercing, to je tradicija koju njegujemo. Bila je veliko nadanuće za ovu kolekciju i pomogla mi da pročistim dizajn. Komade sam nazvala po njoj i njezinim najboljim prijateljima', objašnjava Gwyneth na stranici Goopa i dodaje kako će Apple sigurno posuditi svoje naušnice imenjakinje.
Cijena naušnica Apple Circle Pave Drop iznosi nešto manje od devet tisuća kuna, a u kolekciji su i zlatna narukvica Elliot od oko 9.200 kuna, zlatni prstenovi s dijamantima za 8.000 kuna i drugi skupocjeni nakit.
Nošenje plemenitih metala i dragulja Gwyneth opisuje 'emocionalnim' iskustvom.
'Ima nešto u plemenitim metalima i draguljima – kamenje se osjeća pročišćavajuće, a zlato je tako toplo. Kad ih nosite, gotovo se njihova združena energija prenosi naprijed-natrag. Emocionalno je', uvjerava Gwyneth.