Splitski klub dva je puta zaobišao mišljenje struke, pa je na koncu odabrao rad Petra Jerkovića. On je prije desetak godina osmislio logotip i kompletan vizualni identitet tvrtke Hajdukova predsjednika
Kako smo se od Hajduka već i navikli, ni izbor prigodnog klupskog logotipa za proslavu stotog rođendana nije mogao proći bez problema: nakon čak dva natječaja čiji rezultati nisu uvaženi odabran je rad dizajnera Petra Jerkovića. Otkrivamo da je upravo on i autor logotipa za lanac pekarnica Joška Svaguše te da je prije desetak godina osmislio kompletan vizualni identitet tvrtke Hajdukova predsjednika.
'Da, informacija je istinita. Svojedobno sam radio za Svagušu, no već šest godina s njime nemam ni osobnih ni poslovnih veza. Razišli smo se, nije mi ostao dužan', kazao nam je Jerković. Ne vidi u čemu je problem jer, kaže, osmislio je vizualni identitet i za brojne druge tvrtke, a povezivanje njega i Hajdukova predsjednika smatra 'najobičnijim trešom'.
Ipak, tko je u dva navrata odlučio zanemariti odluku stručnog žirija (troje uglednih profesora Likovne akademije, novinar Edo Pezzi i šef Hajdukova marketinga Ivan Kraljević), pa čast korištenja grba dodijeliti Jerkoviću? Upravo Kraljević. Kako? Nije se, kaže, konzultirao sa Svagušom, nego 's cijelom upravom kluba'. Tko sjedi u upravi? Samo dva čovjeka – Joško Svaguša i Ivica Šurjak.
'To je bila moja inicijativa, predložio sam da odaberemo rješenje koje je najljepše i marketinški najisplatitivije', preuzeo je odgovornost šef Hajdukova marketinga.
Po propozicijama natječaja Hajduk doista ima pravo odabrati bilo koji rad, no poništenje odluke stručnjaka koje je sam klub odabrao prilično je loše odjeknulo u dizajnerskim krugovima. Sretni Jerković tvrdi da je žiri bio pristran i radio protiv njega, kolegama natjecateljima ništa ne zamjera, dok predsjednik žirija Ivan Kolovrat uzvraća tvrdnjom da je upravo Jerković konstantno vršio pritisak.
'Zvao je i pisao pisma, optuživao nas je, vrijeđao, pa čak i lagao', kazao nam je Kolovrat. Tvrdnje da se popis trojice nagrađenih u zadnji tren izmijenio, nakon što se shvatilo da je izvisio ugledni Boris Ljubičić, on naziva glupostima.
Prigodni grb za Hajdukovu stogodišnjicu na koncu neće koštati ništa, barem kako tvrdi Petar Jerković, jer će klubu biti prepuštena apsolutno sva autorska prava. Od iduće sezone bit će apliciran na dresove, majice, šalove i sve ostale rekvizite.