Godinama se u javnosti razglabalo trebaju li Zagreb i njegova Turistička zajednica plaćati Dinamu puste milijune. Ta je priča, čini se, sad gotova. Oba sponzora pridružila su se niski ostalih i više 'modrima' ne plaćaju ništa
Je li Dinamo izgubio svoje najizdašnije sponzore? Tu temu obradili su novinari Sportskih novosti i došli do zaključka da je za 'modre' prošlo vrijeme punjenja blagajne na 'lijepe oči'. Ono što je smetalo pola države, ali i polovicu Zagrepčana, očito se više ne događa; grad i njegova Turistička zajednica više neće financirati 'svetinju'.
Činjenica je da su upravo ta dva sponzora godinama održavala klub iznad površine i sad je očito stiglo vrijeme da se Dinamo sam uhvati ukoštac s tržištem i više ne živi na račun građana Zagreba. Prodajom Luke Modrića, Vedrana Ćorluke, Ogija Vukojevića i ostatka one izvrsne ekipe koja je bila predodređena za Ligu prvaka, no nažalost prerano je prodana da bi je i vidjela, namaknuti su deseci milijuna eura u klupsku blagajnu, a pametnim postupcima taj novac dostatan je za godine finog života u HNL-u.
Upravo zato, zbog svih tih pustih milijuna eura, dugovanja sponzora od oko 40 milijuna kuna za proteklih 18 mjeseci čine se mizernim, nikakvim, a zapravo je riječ o ogromnom novcu na koji je već plaćen porez. Jasno, u cijeloj priči ne treba zaboraviti da će Dinamo i dalje iz kojekakvih gradskih škrabica dobivati nešto novca, pa makar samo za održavanje stadiona, no sve je to zanemarivo u odnosu na vrijeme kojem smo svjedočili.
Poznavajući Zdravka Mamića, a nitko mu ne može osporiti da zna baratati novcem, većih problema ne bi smjelo biti. Dinamo je 'potkožen' novcem od prodaje igrača, a rate iz Lyona, Arsenala, Tottenhama... stižu redovito. S tim novcem 'modri' mogu dobro živjeti barem pet do deset godina, bez prodaje ijednog novog igrača, te u tom vremenu suvereno vladati domaćom ligom. A klupski marketing očito će morati početi raditi na nekim novim projektima.