Splitski Hajduk neumorno prikuplja nove sponzore, ali i uvodi pravu malu marketinšku revoluciju u Hrvatskoj: nakon Hajdučkog piva, vina, rakije, samoljepljivih sličica i kolekcije donjeg rublja, predstavljeni su i brendirani - mliječni proizvodi!
Hajdučki čvrsti i tekući jogurt, mliječni namaz i svježi sir prvi su proizvodi koji dolaze na police hrvatskih trgovina kroz suradnju ovog kluba i splitske mljekare 'Mils'. Posebno su označeni Hajdukovim obilježjima i od svakog prodanog komada dio prihoda odlazit će direktno klubu, u prosjeku oko 15 posto.
Ugovor o suradnji sklopljen je na dvije godine, a s obzirom da se ovakvi artikli prodaju u velikim količinama, u Hajduku očekuju veliki prihod. Čak i u milijunskim iznosima.
Novi 'nogometni' mliječni proizvodi već se nalaze na policama lanca 'Tommy' i u web prodaji 'Milsa', dok iza Nove godine dolaze i u ostale trgovine. U veljači se lansira i Hajdučko mlijeko, a u suradnji sa starom i uglednom splitskom mljekarom već od proljeća mogu se očekivati novi proizvodi u ovoj zanimljivoj kolekciji...