Španjolski vozač u Formuli 1 Carlos Sainz Jr. govorio je o svojem životu u Ferrariju te je otkrio da je potpisao ugovor na najčudniji mogući način na kakav sigurno nije nitko prije ni poslije njega
Ovaj 27-godišnji Španjolac vozi svoju sedmu sezonu u najbržem oktanskom cirkusu, a prvu u Ferrariju. Kako je došlo do potpisa s kojim je službeno potvrđena suradnje? To je pomalo neobična priča, jer za njega nije bila priređena velika ceremonija u Maranellu niti je bio na slavljeničkom ručku sa šefovima. Za njega je to bilo zapravo normalno jutro, kao toliko drugih, a onda…
'To je zapravo pomalo smiješna priča jer je to bio dug period pregovora. Bilo je to tijekom zatvaranja zbog koronavirua pa su svi razgovori vođeni preko zooma i telefonskim pozivima, što je sve učinilo još nezgodnijim. Morali smo se prilagoditi situaciji i ja sam to potpisao na istom stolu s kojim sada vodim ovaj intervju ovdje u Madridu, u malom uredu koji imamo u kući', pričao je Sainz za Autosport te je dodao:
'Cijelo vrijeme sam bio u izolaciji, zajedno s obitelji, a onda se odjednom jednog dana probudim oko 8 ujutro, a još sam u pidžami. Dolazim u ovu sobu i vidim da je moj tata spreman s olovkom. Kaže: 'Ovdje moraš potpisati, to je Ferrarijev ugovor. Pa sam to potpisao u pidžami u 8 ujutro, odmah nakon buđenja!'
Život kao vozača Ferrarija mu je dobar i zanimljiv…
'Istina je da su navijači u Italiji super strastveni i da te poštuju na način koji nisam očekivao. Dodirivanje ili rukovanje s vama, za njih je nešto posebno. Oni vas jako poštuju i doista vas iz nekog razloga drže na pijedestalu, a to je prilično utjecajno. Postaju super nervozni kada ste u njihovoj blizini, a to je osjećaj koji nikad prije nisam imao kao vozač, koliko nervozni ljudi postaju kad ste im blizu. Lupkam ih po leđima i kažem: 'Hajde, imam 27 godina, kao i ti, samo se opusti i slikaj'. To je ludo i volim to. Također su super smiješni sa stvarima koje govore, tako da se život malo promijenio, ali sam u isto vrijeme uspio održati dobar balans.'
Nisu samo navijači ti koji Sainza promatraju na drugačiji način. Ferrari je pod medijskim reflektorom mnogo više od ostalih timova, posebno u Italiji, i to sa sobom donosi promjenu ponašanja. Španjolac zna da sada mora razmisliti prije nego što progovori, jer samo jedna kriva riječ može biti dovoljna da stvori priču koja izmiče kontroli.
'Zanimljivo je kako 'male' vijesti mogu postati 'velike' samo zato što ste dio Ferrarija. U Italiji se to često događa i to je nešto sa čime se još učim nositi. Još uvijek učim kako govoriti, jer ako govorim stvari na ovaj način, umjesto na drugačiji način, to bi moglo postati vijest za naslovnicu.'
Voziti za Ferrari je drugačije nego u ostalim momčadima…
'Postoji dodatna odgovornost koja ne postoji u drugim timovima. Činjenica da se utrkuješ za državu je drugačija. Kao da istodobno igrate za Real Madrid i za Španjolsku. Voziti za Ferrari znači da se utrkujete za Ferrari i za Italiju, a toga morate biti svjesni i imati odgovornost koja dolazi s tim. Ali za mene je to čast. Italija je zemlja koju volim i u kojoj provodim puno vremena. Kad sam bio klinac, odrastao sam u Italiji, utrkivao se na kartingu, pa sam odrastao poznavajući strast koja postoji u Italiji prema Ferrariju.'