Prezentacija na Poljudu
Izvor: Promo fotografije / Autor: Hajduk.hr
Prezentacija na Poljudu
Izvor: Promo fotografije / Autor: Hajduk.hr
Splitski Hajduk nastavio je sa svojom ofenzivom u pronalaženju strateških partnera: nakon što je u proteklih godinu dana lansiran čitav spektar proizvoda - od piva, vina, soka ili jogurta do naočala za sunce ili japanki - od danas su u ponudi i keramičke pločice
U suradnji s tvrtkom Keramika Modus iz Orahovice, jedinim hrvatskim proizvođačem ovog proizvoda i jednim od najvećih igrača na regionalnom tržištu, splitski klub izbacio je na tržište prvu seriju pločica. Računa se na tradicionalnu pomamu Hajdukovih navijača za klupskim simbolima i običaj da se privatni i javni prostor njima ukrašava. Novi proizvod, očekuje se, pronaći će svoje mjesto u kafićima, restoranima, apartmanima, kućama ili okućnicama, a u originalnom pakiranju mogao bi poslužiti i kao poklon.
'Preporučena cijena u maloprodaji jest 35 kuna, od čega 15 kuna odlazi na račun kluba. Ugovor je sklopljen na period od dvije godine, a ovisno o potražnji lansirat će se novi modeli, novi dizajn i šira paleta', objasnio je šef Hajdukova marketinga Aljoša Bašić
Zasad je u prodaji pet različitih modela pločica dimenzija 20 puta 20 centimetara, no u tvrtki iz Orahovice objašnjavaju da po želju mogu izraditi i cijele mozaike ili po predlošcima od fotografija ili grafita.
'Na sam spomen ovog projekta naišli smo na oduševljenje u cijeloj Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini. Ako odaziv bude približno takav, napravili smo odličan posao', zadovoljan je bio predsjednik uprave 'Keramike Modus' Željko Radek.
U samom Hajduku tvrde da su iznimno zadovoljni poslovnim rezultatima u projektu iskorištavanja klupskog brenda i suradnje u kojoj partneri ulažu novac, a klub vlastitio grb. Službe brojke bit će poznate koncem godine, no planirani proračun bit će ostvaren.
Hajduk je, inače, u prvih osam mjeseci ostvario čak 30 milijuna kuna komercijalnih prihoda, uvjerljivo najviše od svih sportskih klubova u državi.