Ofenziva Hajdukovog marketinga se nastavlja: splitski klub u ponedjeljak je predstavio novog poslovnog partnera, Osječku pivovaru, s kojom će od 1. lipnja na tržište plasirati svoje pivo. Službena suradnja započinje već prvog dana nakon isteka suradnje s dosadašnjim sponzorom Carlsbergom
Hajdučko pivo prodavalo se u Dalmaciji u posljednjih godinu dana i klubu je osim redovnih sponzorskih prihoda donijelo dodatnih milijun kuna, no projekt 'kuna po litri' prerastao je kapacitete Carlsberga. Prošlog tjedna ova pivovara i Hajduk službeno su objavili rastanak, a Carlsberg je otkrio da više neće proizvoditi to pivo te da Hajduku džentlmenski prepušta ovaj dio tržišta. U splitskom klubu vrlo su zadovoljni izborom novog partnera.
'Ugovor je potpisan na pet godina, a s Osječkom pivovarom nastavit ćemo graditi ono što smo započeli s Carlsbergom. Imat ćemo i ono što nismo imali: vlastiti brend, vlastiti grb, znak Hajduka na pivu', kazao je predsjednik Marin Brbić
Šef klupskog marketinga Aljoša Bašić naglasio je da je novi ugovor znatno povoljniji, te da je jedan od najznačajnijih detalja činjenica da princip 'kuna po litri' neće imati vremensko ograničenje i maksimalan iznos. Podsjetimo, Carlsberg je prošle godine pokušao zaustaviti akciju samodoprinosa, pa je nakon burne reakcije navijača i otvorenih poziva na bojkot ipak privremeno produljio suradnju.
Novo Hajdukovo pivo, koje će službeno biti predstavljeno u prvim danima lipnja, bit će distribuirano u cijeloj Hrvatskoj, ali i u susjednim državama - ovisno o potražnji. Njegov naziv i vizualni identitet zasad ostaju u tajnosti: 'neka to bude naša mala slatka tajna', poručila je direktorica marketinga Osječke pivovare Andrea Komak. Direktor Antonio Drobina i Hajdukov predsjednik Brbić pozvali su navijače da kupnjom novog proizvoda pomognu Hajduku.
'Jednostavno je: ako se proda deset milijuna litara, zaradit ćemo deset milijuna kuna', kazao je Brbić. Neslužbeno, pored ove vrste prihoda, u Hajdukovu blagajnu kapnut će i nešto novca od izravnog sponzorstva.
Prije službenog lansiranja na tržište, organizirat će se degustacije u Splitu i još nekoliko gradova, na kojima će navijači testiranjem tri okusa piva izabrati onaj pravi.