Uoči početka drugog dijela sezone Formule 1 momčad Ferrarija ima jednu veliku brigu, a to su turbopunjači na bolidima Vettela i Raikkonena koje više ne smije mijenjati do posljednje utrke, inače vozače čekaju brutalne kazne nakon kvalifikacija...
Podsjetimo, svaki vozač ima pravo na po četiri komponente pogonske jedinice tijekom sezone, dok za sljedeću ugrađenu u bolid dobiva deset pozicija kazne unazad na kvalifikacijama.
To je pravilo uvedeno kako bi se smanjili troškovi u Formuli 1, a mnogi su nezadovoljni što vozači ispaštaju zbog problema svojih momčadi, umjesto da se ekipe kažnjava oduzimanjem bodova u poretku konstruktora u takvim i sličnim situacijama.
Ferrari se uoči devet završnih utrka zbog tog pravila nalazi u nezavidnoj situaciji, jer ispucao je po četiri turbopunjača na bolidima Sebastiana Vettela i Kimija Raikkonena te će svaki sljedeći imati ozbiljne posljedice za njihove pozicije na startu utrka.
'Vettel bi do kraja sezone mogao pretrpjeti štetu zbog turbopunjača. U normalnim okolnostima neće moći izdržati još devet utrka,' uvjeren je ravnatelj Mercedesa Toto Wolff.
Za Ferrari je to problem i zato što u slučaju kreiranja poboljšane verzije ovog dijela motora nema pravo iskušati ju na bolidu bez kazne za svoje vozače, no uvjereni su da mogu izdržati s raspoloživima do samog kraja.
'To je za nas briga, ali mislim da smo riješili problem koji smo imali. Nakon što smo imali kvar na prvom, uveli smo nove koji su poboljšali pouzdanost motora i dobro funkcioniraju. Drugi, treći i četvrti turbo još uvijek koristimo i rotiramo ih. Naš je cilj završiti s njima cijelu sezonu,' uvjerava javnost tehnički direktor Mattia Binotto.
Za Vettela bi bio težak udarac startati s deset pozicija unazad na jednoj od preostalih utrka, što bi moglo promijeniti cijeli tijek završnice sezone...