SVE ZANIMLJIVIJI SPONZORIMA

U Hajdukovu blagajnu sletjelo šest milijuna kuna!

11.10.2013 u 11:57

Bionic
Reading

Splitski Hajduk uporno okuplja nove sponzore, mahom dalmatinske tvrtke koje u 'narodnom klubu' vide i dobru priliku za promociju: nakon vrgoračke Mesne industrije Pivac, koja će za manju reklamu na dresu platiti milijun kuna godišnje, na Poljudu je predstavljen i kapitalac u obliku Splitske banke

Ugovor o sponzorstvu potpisan je na rok od dvije godine, a neslužbeno se doznaje da je njegova ukupna vrijednost 800 tisuća eura. Suradnja Hajduka i Splitske banke i inače traje već godinama, jedna je od najdugovječnijih pa je predsjednik kluba Marin Brbić ovu instituciju u šali prozvao 'hajdučkom bankom'.

Svečano je bilo na Poljudu, pojavili su se ondje predsjednik uprave banke Andre-Marc Prudent i njegov kolega Zvonimir Akrap pa su, osim novca, klubu darovali i šampanjac koji će se otvoriti kada se osvoji titula prvaka.

'Kad sam došao u Split, svi su mi govorili da je Hajduk najvažniji i da je puno više od kluba, prava institucija. Podržavamo ga jer je to očito način života ovdje, a uostalom i susjedi smo: Splitska banka rodila se u Križevoj ulici u Varošu, jako blizu legendarne Hajdukove plinare i Starog placa. Iako smo dio velike grupacije Societe Generale, ne zaboravljamo svoje korijene. Idemo dalje zajedno, Hajduk živi vječno!' kazao je Prudent.


Francuz na čelu Splitske banke izrazio je posebnu želju upoznati Tina Sušića i Jeana Kouassija, dvojicu igrača s kojima je nakon svečanosti dugo razgovarao na francuskom jeziku.

Novinare je zanimalo i zašto se ova banka nije uključila u priču oko Hajdukova kredita od 30 milijuna kuna pa su od člana uprave Zvonimira Akrapa dobili jednostavan odgovor.

'Imamo pravilo da ne dajemo kredite tamo gdje smo sponzori. Naša suradnja traje dugo - uostalom, i cijeli proces preoblikovanja prije nekoliko godina obavili smo po simboličnoj cijeni od jedne kune. Naš novac Hajduku ide nepovratno', kazao je Akrap.

Ovaj ugovor o sponzorstvu je, inače, 39. po redu u zadnjih godinu dana; čini se da poslovnim partnerima i nije toliko mrska ideja o klubu kojim, umjesto 'jednog gazde', upravljaju članovi i navijači.