Ugledni nogometni menadžer Marko Naletilić dao je intervju za emisiju na HRT-u 'Druga strana' u kojem je govorio o financijskim trendovima, ulasku kineskih investitora, poslovnoj isplativosti vrtoglavih transfera i novim poslovnim modelima u nogometu
Marko Naletilić je jedan najuspješnijih hrvatskih nogometnih menadžera sa adresom u Milanu, dobitnik nagrade Maurizio Maestrelli za osobiti doprinos talijanskom nogometu.
'To je posao u kojemu se čovjek mora puno odricati, puno putovati. Bazira se na osobnim kontaktima, telefonom se ne može završiti ništa. Dosta je tu odricanja. Posao ima širok dijapazon djelovanja, postoje agenti koji su posrednici između klubova, pa agenti koji samo zastupaju igrače. Često jedan agent radi oba posla, što sam često i ja radio', objašnjavao je Naletilić za HRT posao nogometnog menadžera.
Kako se nalaze potencijalno isplativi igrači?
'Danas klubovi i skautske službe znaju igrača od 13, 14 godina i već tada dolaze u neko skautiranje i prati ih se sljedećih godina. Treba se prepoznati igrača kada je mlad, ali ne se 13, 14 godina, jer to je osjetljiv period. To su djeca. Od 16, 17 godine se može ozbiljnije prognozirati potencijal igrača', rekao je Naletilić.
'Kod nas je bogat bazen talentima, dokaz je drugo mjesto na Svjetskom prvenstvu i cjelokupni rezultati zadnjih 20 godina, nama ni stranci nisu toliko potrebni.'
Kvaliteta Hrvatski Telekom Prve lige?
'Naša liga nije loša, koliko je loša infrastruktura što ostavlja drukčiji dojam kad se dođe na utakmicu. Drugi razlog je što mladi igrači koji stasaju s 21, 22 godine i odlaze van. Ne može se zbog toga zadržati veća koncentracija kvalitete po klubovima. No, definitvno naša liga nije za podcjenjivati, u okvirima u kojima djeluje je dobra', pričao je Naletilić.
Naletilić je analizirao i nogometnu industriju, vrijednosti klubova, ali i dolazak Cristiana Ronalda i njegov utjecaj kada je stigao u Juventus.
'Ronaldo je jedan od najpopularnijih poznatih ljudi na svijetu. Nije došao Cristiano Ronaldo u Juventus, nego je Juventus došao njemu koliko je on jak brend. Juventus je napravio uslugu i cijeloj Serie A s njegovim dovođenjem', zaključio je Naletilić čiji razgovor možete pogledati OVDJE.