SREDINOM SVIBNJA

Algebrina konferencija bavit će se digitalnom transformacijom

06.05.2016 u 07:18

Bionic
Reading

Predavači iz SAD, Indije i Hrvatske podijelit će 13. svibnja u Zagrebu svoja znanja i iskustva iz područja digitalnog marketinga i digitalne transformacije poslovanja

Prošle godine na konferenciji Od digitalnog marketinga do marketinga digitalne ere prisustvovalo je više od 350 sudionika. U Algebri očekuju kako će ih ove godine biti podjednaki broj.

Na rasporedu je 14 predavača iz područja digitalnog marketinga i digitalne transformacije, koji će ponuditi uvid u trendove koji obilježavaju ovo područje te predložiti uspješne strategije za stvaranje i provođenje digitalnih marketinških kampanja.

Automatizacija marketinga, analitika podataka o korisnicima, big data, podatkovna znanost, oglašavanje kroz sadržaj, mobilne aplikacije i platforme za e-trgovinu bit će neke od glavnih tema na konferenciji.

Konferencija će se, osim toga, dotaknuti i tema za koje se zaista može reći da predstavljaju sam vrh aktualnih trendova, poput socijalne fizike, analize nestrukturiranih podataka i analize govora u primjeni marketinških metoda.


Među inozemnim predavačima valja izdvojiti Shagoriku Heryani, koja ima više od 12 godina iskustva u području marketinga i komunikacija u različitim industrijama te Iru Kaufmana, marketinškog stručnjaka s više od 35 godina iskustva čije je primarno područje interesa danas – digitalna transformacija poslovanja. Surađivao je s profesorom Philipom Kotlerom. Održat će predavanje Što je potrebno da biste bili svjetski digitalni leader?

Što se domaćih predavača tiče, Davor Runje (DRAP) govorit će o trendovima i strategijama u integriranim marketinškim kampanjama, dok će Velimir Žagar (ENTG) održati predavanje s temom automatizacije marketinga.

Boris Šurija (Behave) održat će predavanje o teoriji ponašanja na internetu (i internetskom utjecaju na ponašanje korisnika), a Ivan Brezak Brkan (Netokracija) posvetit će se temi oglašavanja kroz sadržaj.

Luka Abrus (Five) objasnit će kada i kako uključiti mobilne aplikacije u strategiju digitalnog marketinga, dok će Anita Lacmanović (Abrakadabra) predstaviti postupak nastajanja najveće platforme za e-trgovinu u regiji.

Doc. dr. sc. Robert Kopal, prodekan Visokog učilišta Algebra i glavni dana-scientist u tvrtki IN2data, govorit će o socijalnoj fizici, prof. dr. sc. Velimir Srića o digitalnoj transformaciji poslovanja a dr. sc. Branimir Dropuljić iz tvrtke IN2data o digitalnoj analizi govora u marketinške svrhe.

Konferencija će biti zaključena predavanjima dr. sc. Gorana Klepca iz Raiffeisen banke i dr. sc. Lea Mršića, voditelja katedre za upravljanje podacima i analizu Visokog učilišta Algebra, na temu korištenja nestrukturiranih podataka u marketinške svrhe.