Tom Johnston iz odjela za gospodarstvo veleposlanstva SAD-a u Hrvatskoj predstavnicima bankarskog sektora na IBM-ovoj konferenciji ukazao je na živahnu domaću startup scenu
Johnston je bio jedan od govornika tijekom IBM-ove poludnevne konferencije Dan financijskih rješenja, koja je u hotelu Double Tree okupila oko 150 ICT stručnjaka, predstavnika banaka i drugih zainteresiranih.
Veći dio svog izlaganja posvetio je hrvatskim startupovima, izdvojivši posebno Farmeron, Salespod, UX Passion i druge, ne štedeći pritom riječi hvale.
IBM Hrvatska je skup iskoristio kako bi predstavio pristupe, usluge i rješenja namijenjena financijskom, sektoru usmjeravajući se na načine smanjenja složenosti u poslovanju s klijentom u središtu, važnosti transformacije IT infrastrukture temeljene na managed i cloud uslugama te ulozi društvenih mreža za banke i financijske institucije.
U posljednjoj studiji za bankarsku industriju IBM-ovog Instituta za poslovnu vrijednost rezultati su pokazali da gotovo 90 posto bankara vjeruje da je transformacija iz današnjeg statusa quo jedini način povećanja profitabilnosti.
Banke budućnosti moraju se mijenjati i krenuti prema razvoju operacija usmjerenih prema klijentu koristeći sofisticirane načine dobivanja uvida (informacija) kako bi poboljšale upravljanje rizikom, određivanje cijena, performanse kanala distribucije te zadovoljstvo samog klijenta.
Globalni voditelj za bankarsku industriju u IBM-u Paul Davis III predstavio je IBM-ov pristup u personalizaciji ponude i cijena prema klijentu, dok je IBM-ov globalni voditelj za odnose s klijentima u bankarskoj i financijskoj industriji Kwafo Ofori - Boateng govorio je o transformaciji korisnički usmjerenih procesa za digitalne klijente.
Uspješno poslovanje ostvarit će one institucije koje će moći balansirati rizik, zaradu i financijsku inovaciju, te koristiti napredne tehnike segmentacije i metode određivanja cijena kako bi proizvele i isporučile najbolju uslugu preko svih svojih kanala distribucije. Ulaganje u ljude, promjene u procesima i novi alati su glavni preduvjeti za provođenje inicijativa koje će osigurati pametniju budućnost.
O ulozi i važnosti društvenih mreža za današnje poslovanje govorio je Thomas Bryner iz IBM-a Švicarska. 'Strategija Social Business u bankarstvu je strategija modernizacije odnosa s komitentima korištenjem eksternih i internih social paradigmi i tehnologija. Njeno kvalitetno izvršenje rezultirat će većom profitabilnošću poslovanja i većim zadovoljstvom korisnika banke', rekao je.
Korištenje javnih društvenih mreža u bankarskom poslovanju za promotivne i prodajne svrhe jest svakako važan, ali tek jedan segment u ukupnoj strategiji Social Business. Tek njeno provođenje korištenjem infrastrukture za interne društvene mreže omogućava komunikaciju, suradnju, povezivanje i stvaranje nove vrijednosti - brže i šire nego ikada prije.
Između ostalog, IBM je predstavio i rješenje Connections, namijenjeno poboljšavanju timskog rada unutar organizacija te sustave PureSystems.