Coca Cola više nije najvredniji brend na svijetu. Trinaest godina dominacije okončao je Apple, koji je preuzeo titulu najboljeg globalnog brenda za ovu godinu. Među prvih deset pet je tehnoloških kompanija
Prije samo dvije godine Apple je bio na osmom mjestu. Lani se popeo na drugo, da bi ove godine preuzeo vodstvo.
Uz Apple, Coca Cola gleda u leđa i Googleu. Te su dvije tehnološke tvrtke najviše napredovale na godišnjem popisu top brendova koji sastavlja Interbrand.
Vrijednost Applea procijenjena je na 98,3 milijarde dolara (gotovo 580 milijardi kuna), što je 28 posto više nego lani. Googleov brend vrijedi 93,3 milijarde dolara (oko 550 milijardi kuna), 24 posto više u odnosu na 2012.
Tehnološke kompanije sad zauzimaju pet od prvih deset mjesta na toj listi. Među najboljima su također i Microsoft, Samsung, Intel i IBM. Velikog plavog, doduše, računaju kao brend vezan uz poslovne usluge. General Electric je šesti, McDonalds sedmi, a Toyota deseta.