Djelatnici Appleovih servisnih centara odbijat će popravke iPhone uređaja koje su vlasnici prijavili kao nestale
Appleovi dućani i autorizirani serviseri više neće popravljati iPhone uređaje koji su putem registracije u GSMA prijavljeni kao nestali, izvještava MacRumors. Kompanija će uskoro tražiti da tehničari odbiju uslugu popravka ako dobiju obavjest u sklopu sustava MobileGenius ili GSX.
Registar uređaja GSMA je baza podataka u kojoj se nalaze serijski brojevi uređaja i informacije o njihovom statusu. Primjerice, ako netko policiji prijavi da je njihov iPhone ukraden, vlasti mogu označiti uređaj putem GSMA koji će serviseru dati do znanja da je telefon nestao - ako ga netko ikad donese u njihov dućan.
Appleovo novo pravilo dizajnirano je kako bi servisere spriječilo u popravljanju telefona koji su završili u krivim rukama. Pravilo se nadograđuje na postojeću uredbu prema kojoj tehničari ne smiju brisati aktivacijsku zaštitu osim ako korisnik pokaže dokaz o kupnji.
Apple će također odbiti popravak ako je uređaj putem Find My aplikacije prebačen u Lost Mode (način rada za izgubljene uređaje koji zaključava smartfon i na ekranu prikazuje informacije o kontaktu.
Kompanija još nije javno potvrdila uvođenje ovog pravila.