Računalna legenda Apple napravila je u ljeto 2007. pun pogodak predstavljanjem svoje telekomunikacijske uzdanice. Ipak, kao najisplativiji potez pokazuje se online dućan aplikacija App Store
Analitička tvrtka AdMob svakog mjeseca objavljuje ponešto statističkih podataka vezanih uz korištenje mobitela, smartphonea, prodaje istih i slične podatke iz mobilnih industrija. Ovoga puta, svoje istraživanje usmjerila je na aplikacije za mobilne uređaje.
AdMob analizirao je podatke na uzorku od tisuću korisnika iPhone, iPod Touch te uređaja Android. Vlasnici Androida i Phonea svakog mjeseca u prosjeku preuzimaju 10 novih aplikacija, a vlasnici iPoda Touch preuzimaju 18. Nešto iznad 90 posto od ukupnog broja ispitanih traži i preuzima nove aplikacije direktno na uređaju, a vlasnici iPoda Touch te iPhonea u dvostruko više slučajeva odlučit će se na kupnju aplikacija za razliku od korisnika Androida. Korisnici koji redovito kupuju aplikacije za svoje uređaje u prosjeku mjesečno troše oko devet dolara.
Što se pak ukupne prodaje aplikacija za mobilne uređaje tiče, AdMob izvještava da se svakog mjeseca u Appleovom App Storeu proda aplikacija za oko 200 milijuna dolara, a Androidov Market donese tek oko pet milijuna dolara.