NAKON AUTOMOBILA

Bivši Googleovi inženjeri rade na autonomnim kamionima

19.05.2016 u 06:40

Bionic
Reading

Vozilo mlade kompanije Otto je višestruko duže i kakvih šest puta teže od Googleovog prototipa autonomnog automobila, a zajednička im je mogućnost vožnje bez potrebe za ljudskim vozačem. Otto su osnovala četiri bivša Googleova inženjera, od kojih je jedan (Anthony Levandowski) izravno radio na prvom izdanju Googleovog autonomnog vozila

Druga istaknuta figura je također bivši Googleovac, Lior Ron, koji je radio na Google Maps rješenjima, a tu je i niz drugih stručnjaka koji su radili u Appleu, Tesla Motorsu - pa i HERE Maps. Zašto raditi na autonomnim kamionima? Izgledno jer ih je lakše komercijalno ubaciti na tržište od obiteljskih automobila.

Kamioni se uglavnom drže autocesta i rijetko kad zalaze u gusto naseljena područja, čime je smanjena i potreba za složenijim rješenjima. Usprkos tome, golemi Otto kamioni su iz Volvovih radionica i opremljeni nizom senzora, što lidarima, što radarima, što običnim kamerama. Već neko vrijeme Otto je radio u potpunom zatišju, a sada su spremni ugledati svjetlo dana.


Mlada kompanija navodi kako su njihovi sustavi namijenjeni integraciji na novim kamionima, uz pristupačnu cijenu. Otto tako navodi da će komplet koji oni prodaju koštati tek djelić cijene punog vozila. Naravno, konkurencija ni u tom svijetu ne miruje. Mercedes je tako nedavno 'provozao' konvoj autonomnih kamiona kroz Europu.

U razgovoru za BackChannel tvorci ove kompanije objašnjavaju da su se na kamione odlučili i zbog toga što 'nisu seksi'. 'Riječ je o staroj tehnologiji i o golemom tržištu s velikim brojem problema vezanim uz troškove', navodi Ron.

Više o svemu moguće je saznati ovdje