EKSPERIMENT U TIJEKU

Blokirate oglase? YouTube bi mogao blokirati vas

02.07.2023 u 18:26

Bionic
Reading

Testovi koje trenutno provodi popularni servis za internetski video navodno sprječavaju gledanje više od tri videa ako je aktivan blokator oglasa

YouTube trenutno provodi mali eksperiment na globalnoj razini koji potiče gledatelje s uključenim blokatorima oglasa da dopuste oglase na YouTubeu ili isprobaju YouTube Premium.

Dio korisnika počeo je primjećivati novo upozorenje u Googleovom servisu za video, u kojem je navedno kako bi reprodukcija videozapisa mogla biti prekinuta ako YouTube otkrije opetovanu upotrebu alata za blokiranje oglasa.

Testovi navodno sprječavaju gledanje više od tri videa ako je aktivan blokator oglasa.

U YouTubeu inzistiraju kako će korisnici primiti višestruke obavijesti koje će ih pozivati na prestanak korištenja alata za blokiranje ili pretplaćivanje na YouTube Premium prije nego što im onemogući gledanje.

Ako upozorenje stigne nekome tko ne koristi alate za blokiranje oglasa, to će moći prijaviti YouTubeu, piše Verge.

YouTube sve više testira strpljenje svojih korisnika eksperimentirajući s većim opterećenjem oglasa posljednjih godina.

Prošlog rujna tvrtka je poslužila do 10 isječaka koje nije bilo moguće preskočiti unutar jedne stanke za oglas u još jednom od svojih eksperimenata. A u svibnju su najavili dolazak oglasa od 30 sekundi na platforme za TV.

YouTube Premium uklanja oglase s usluge (i uključuje druge pogodnosti kao što su offline preuzimanja i YouTube Music Premium), za što treba platiti 11,99 američkih dolara mjesečno ili 119,99 USD godišnje.

Prošlog studenog YouTube je objavio kako ima više od 80 milijuna pretplatnika na YouTube Premium i YouTube Music.