Iako se ne čini tako, ovaj BMW-ov podbrend umnogome je transformirao tvrtku te je, uz Teslu, bio jedan od prvih koji je pokazao ostalima da električni auti ne moraju biti kao tosteri
U tri godine BMW-a 'i' proizvođač bavarskih automobila s daškom sporta pokazao je svijetu da za borbu na automobilskom tržištu nije nužno biti ogromna korporacija koja uz automobile prodaje i kamione, autobuse i slične stvari te kako hibridni i električni auti mogu biti itekako seksi. Naravno, učinila je to i Tesla, no kad mainstream brend krene u tom smjeru, pokazuje to sasvim drugačiju priču.
BMW i8 bio je jedan od prvih sportskih električnih plug-in hibrida, a danas je najprodavaniji u svojoj klasi. Uz to je najozbiljniji kandidat da za dvadesetak godina bude traženi klasični superautomobil čije će cijene probijati sve moguće zamislive granice. Prodan je u 10.000 primjeraka od lipnja 2014., otkad je dostupan kupcima, dok je od preostalih 90.000 vozila s oznakom BMW ‘i’ prodano 30.000 modela i3 te 60.000 plug-in hibrida ‘normalnih’ BMW-a serije 3, 5 itd.
To pokazuje da je BMW ‘i’ vrlo dobar prijenosnik svoje tehnologije u ostatak ponude grupe te da će jednog dana većina rješenja koja se danas nalaze u modelima i3 i i8 biti serijski ugrađivana u sve ostale BMW-e. Ljubitelje BMW-a ‘i’ sigurno će zanimati to da 2018. godine na tržište stiže BMW i8 roadster, a godinu nakon toga, kako navodi tvrtka u priopćenju za medije, i ‘veliki’ BMW ‘i’ naziva iNext, potpuno autonomni automobil