Novi Yahoo Mail imat će jednak izgled bez obzira na platformu na kojoj se koristi, a trebao bi biti i mnogo brži od starije verzije
Yahoo je nakon dugo vremena predstavio novi izgled svog e-mail klijenta.
Promjene koje se fokusiraju na brži pristup e-mailu, manje odvlačenja pažnje oglasima te jednostavnije sučelje predstavila je šefica Yahooa Marissa Mayer na službenom blogu.
Istaknula je kako su poslušali zahtjeve korisnika koji su tražili manje 'odvlačenja pažnje' tijekom čitanja e-mailova.
Za razliku od dosadašnje verzije, novi Yahoo Mail zadržava isti izgled bez obzira pristupa li mu se putem pametnog telefona, tableta ili osobnog računala.
Bez obzira na probleme koji su posljednjih mjeseci morili Yahoo, njegov e-mail servis i dalje je jedan od popularnijih na svijetu.
Mayer je na kraju pozvala korisnike da im jave svoje dojmove o novom Mailu kako bi nastavili poboljšavati servis i prilagođavati ga potrebama korisnika.
Korisnici koji su među prvima isprobali novi Yahoo Mail oduševljeni su činjenicom da im pažnju više ne odvlače oglasi. To posebno važi za one koji koriste Yahoo Mail na pametnim telefonima na kojima su oglasi znali zauzimati velik dio ekrana pa je pregledavanje pošte bilo gotovo nemoguće.