Canon je u atraktivnom austrijskom skijalištu Turracher Hoehe predstavio rezultate svojeg poslovanja u regiji novinarima iz Hrvatske, Slovenije i Srbije
Canon je povodom objave poslovnih rezultata upriličio regionalno druženje za novinare iz Hrvatske, Slovenije i Srbije. Kao mjesto okupljanja novinara i predstavnika Canona odabrano je skijalište Turracher Hoeche. Cilj je bio objava poslovnih rezultata u prošloj godini koje tvrtka smatra uspješnima, pogotovo u uvjetima recesije.
Ukupna Canonova prodaja je u Hrvatskoj porasla za 27 posto te je prošle godine iznosila oko 18 milijuna eura. Najveći porast prodaje Canon je zabilježio u uredskim multifunkcionalnim uređajima. Rast prodaje od 109 posto pokazuje da su ti uređaji najotporniji na krizu. U foto segmentu Canon bilježi rast prodaje od 49 posto, dok je prodaja videokamera pala za 27 posto, što se pripisuje slabom prisutnošću u nižem komercijalnom segmentu. U budućnosti Canon očekuje rast prilagođen kupovnoj moći stanovništva, a trenutno iskorištava priliku što neke konkurentske tvrtke nisu prisutne na našem tržištu.
Kupcima Canonovih proizvoda od pustih brojeva će zasigurno biti važnija informacija da je Canon prošle godine otvorio predstavništvo u Hrvatskoj. Nekada je za cijelu regiju bilo zaduženo predstavništvo Canon Adria u Ljubljani, no japanska tvrtka je prošle godine otvorila predstavništva u Zagrebu i Beogradu. Hrvatsko predstavništvo, koje trenutno broji tek dva zaposlena, vodi Igor Novosel, a srpsko Goran Sretenoski, dok je na čelu Canon Adrije Jure Culiberg. Svaki od voditelja je održao zasebne prezentacije za novinare iz zemlje za koju je odgovoran.
Canon se za prodaju i servis i dalje oslanja na svoje partnere KSU Company, Microline, Kodak Centar i Dinarid. Marketinški napori Canona u Hrvatskoj bi se trebali intenzivirati s lokalnim predstavništvom te će korisnici lakše dobivati informacije o novim proizvodima. Rečeno nam je da su servisi za sve proizvode već podigli kvalitetu svoje usluge, a očekuju se daljnja poboljšanja u budućnosti.
www.canon.hr