'Većina tvrtki još uvijek nije u potpunosti spremna za transformaciju utemeljenu na novim tehnologijama. Kako bi iskoristile priliku na tržištu, tvrtke se moraju prilagoditi', poručio je IBM-ov potpredsjednik softver grupe za srednju i istočnu Europu
IBM je u sklopu konferencije Dan pametnijih rješenja 2014. pred više od 300 sudionika predstavio koncept A New Era of Smart koju predvode četiri područja tehnologije: Mobile (mobilno), Social (društveno), Cloud (računalstvo u oblaku) i Big Data & Analytics (prikupljanje, obrada i analiza velikih količina podataka), čija kombinacija mijenja poslovanje iz temelja.
Konferenciju je otvorio Randolph Moorer, potpredsjednik softver grupe za srednju i istočnu Europu tvrtke IBM.
'Većina tvrtki još uvijek nije u potpunosti spremna za transformaciju utemeljenu na novim tehnologijama. Kako bi iskoristile priliku na tržištu, tvrtke se moraju prilagoditi i biti u skladu s promjenama. Zajedno s novim tehnologijama, tvrtke stvaraju temelje za kompetitivne prednosti. IBM omogućava tvrtkama da idu u korak s nužnim transformacijama u poslovanju', rekao je Moorer.
Voditelj prodaje odjela IBM Social Business & Collaboration za jugoistočnu Europu Tihomir Cirkvenčić obrazložio je kako iskoristiti tehnologiju u svrhu unaprjeđenja odnosa s krajnjim korisnicima.
IBM-ov marketing menadžer za sigurnosne sustave za srednju i istočnu Europu Venkatesh Sadayappan istaknuo je da devet od deset direktora tvrtki smatra računalstvo u oblaku ključnim za njihove poslovne planove.
Međutim, naglasio je da iako poslovanje u cloudu povećava produktivnost s pristupom informacijama bilo gdje i bilo kada, ono također donosi dodatne sigurnosne rizike koje mogu postati prepreka usvajanju tehnologije.
Sudionici predavanja imali su priliku saznati i kako smanjiti rizik poslovanja, kako se zaštiti od eventualnih prijetnji i stvoriti povjerenje u tehnologije vezane uz cloud.