Poznata streaming usluga već se neko vrijeme sprema za dodavanje jeftinije tarife koja dolazi s reklamama, a najnovije glasine indiciraju da bi joj cijena mogla biti između 7 i 9 dolara mjesečno
Nadolazeća Netflixova pretplata s reklamama mogla bi privući nove korisnike, piše Bloomberg. Cijena o kojoj se, nastavlja izvor, navodno radi je između 7 i 9 dolara. Usporedbe radi, 'osnovni' plan u SAD-u je 10 dolara mjesečno te ne dolazi sa HD streamanjem. Ako platite 20 dolara, dobit ćete pristup 4K reprodukciji.
Najnovija razina pretplate prije kraja će godine doći na oko šest tržišta, uz potencijalnu ekspanziju tijekom 2023. Bloomberg izvještava da Netflix želi izbjeći uobičajene prigovore koji dolaze sa uslugama upakiranima s reklamama. Za početak, firma planira prikazati 4 minute reklama po satu, s time da niti jedna neće biti stavljena na kraj epizode serije ili na kraj filma. Nadalje, većina ljudi imat će iste reklame zato jer Netflix želi izbjeći situaciju gdje se neke reklame ponavljaju puno puta.
Bloomberg je prije objavio da Neflix ne planira prikazivati reklame tijekom dječjih emisija ili Originala (filmova iz Netflixove produkcije). Jedini pravi minus dolazi u nemogućnosti pregleda sadržaja bez interneta. Neftlix je na Bloombergovo izvješće napisao da se radi o 'neutemeljenim špekulacijama', naglasivši da je tek u ranim danima razvoja plana za pokretanje jeftinije pretplate i to bez ikakvih konačnih odluka'.
Netflix je, inače, poznat po izbjegavanju reklama u svojoj ponudi - neko je vrijeme čak to ponosno stavljao u slogan. Uz nedavan pad prometa, situacija se promijenila.