Već godinu dana se očekuje značajno redizajnirana verzija najpopularnije društvene mreže na svijetu - no dočekala ju je tek šačica ljudi. Nakon početnih komentara i mnogo mjeseci testiranja, od nje se potpuno odustalo. News Feed je ipak dobio kakvo-takvo osvježenje
U kompaniji su htjeli spojiti dizajn Facebookovog sučelja poznat iz mobilnih verzija s onim koji vlada na standardnim internetskim preglednicima, izvan svijeta aplikacija. Kako piše u službenim novostima kompanije, ljudima se svidjela mogućnost pregleda velikih fotografija na News Feedu, ali je navigacija bila otežana. Ovim novim, konačnim (za sada) redizajnom, u Facebooku smatraju kako su uspješno spojili oba svijeta.
Odabran je novi font, slike na Feedu su uvećane, a cijeli dizajn se odlikuje s manje okvira i granica, ukratko - čišće i preglednije. Tek treba vidjeti kako će to izgledati 'u pogonu', a kompanija za razliku od lani jamči kako će se novi dizajn pojaviti svima tijekom sljedećih tjedana.
Facebook napominje kako se marketingaši ne moraju brinuti oko novih veličina fotografija ili promo materijala - za sada će sve ići automatikom.