Samsung je u suradnji s OYO-om razvio platformu pomoću koje će korisnici Smart TV-a moći sami birati što i kad žele gledati
Samsung je u sklopu sajma Info predstavio aplikaciju OYO.
Kako su na konferenciji za novinare istaknuli predstavnici Samsunga i Nove TV, OYO je jedinstvena video platforma koja je dosad bila dostupna samo na internetu.
Suradnja sa Samsungom omogućila je da se ta platforma preseli i na Smart TV i to preuzimanjem aplikacije putem Samsung Smart Huba.
Posebnost platforme je sloboda krajnjeg korisnika u odabiru multimedijalnog sadržaja koji se nudi u arhivi OYO-a, a koji se potom emitira na televizoru.
Tako korisnici na zahtjev mogu gledati serije, filmove, sportske događaje, ali i vijesti i emisije Nove TV te pristupiti sadržaju koji još nije emitiran i live-stream sadržaju iz kolekcije OYO.
Platforma OYO trenutačno sadrži više od 2.500 sati video sadržaja, a dostupna je korisnicima za 35 kuna mjesečno bez ugovorne obveze.
Aplikacija je napravljena isključivo za Samsungove Smart TV-e, koji čine 50 posto svih prodanih Smart TV-a u Hrvatskoj, a u pripremi je i verzija za mobilne uređaje te tablete.