Nova domaća platforma za e-trgovinu dolazi s ugrađenim algoritmima za umjetnu inteligenciju i unos upita na svakodnevnom jeziku, a omogućuje i geolokacijsku pretragu
Nakon devet mjeseci rada na razvoju pokrenut je Trading.hr, platforma za e-trgovinu putem koje će mali i veliki trgovci moći otvoriti brendirane trgovine i ponuditi svoje proizvode hrvatskim kupcima. U drugoj fazi bit će ponuđena i mogućnost dostave.
Konceptualno slična američkom Instacartu, platforma nudi jednake uvjete otvaranja trgovine online svima. Zasad je otvaranje trgovine besplatno.
Prema riječima jednog od suosnivača Davora Čuvala, Trading.hr platforma osmišljena je s ciljem da bude intuitivna i čim jednostavnija za korištenje. U tu svrhu u nju su ugrađeni algoritmi umjetne inteligencije i unosa upita na svakodnevnom jeziku.
Kako će se povećavati broj korisnika, tako će i algoritmi koji 'uče' od korisnika biti efikasniji. Čuvalo tvrdi kako je Trading.hr prva platforma za e-trgovinu u Europskoj uniji s ugrađenom tom vrstom pomoći korisniku.
Trading.hr je i prva platforma te vrste koja omogućava geolokacijsku pretragu. Tako je, primjerice, moguće je potražiti proizvode na ponudi samo u određenom gradu ili kvartu. To se odnosi ne samo na brendirane stranice već i male oglase, podijeljene u deset kategorija.
Osim trgovaca, stranicu mogu otvoriti i restorani te ponuditi dostavu hrane zainteresiranim naručiteljima.