Duljina Reelsa će se, ako Meta da zeleno svjetlo, s tri minute povećati na deset
Izgleda da Instagram planira povećati maksimalnu duljinu Reelsa. Vijest dolazi iz neslužbenog izvora, mobilnog programera i insajdera Alessandra Paluzzija. Trenutno strogo ograničenje za ove zapise su tri minute, no snimke zaslona koje je Paluzzi objavio pokazuju videe od deset minuta. Ovo bi učinkovito društvenu mrežu pretvorilo u robusnu platformu za dijeljenje videa u stilu YouTubea.
Potez bi isto Metinoj mreži omogućio da se nadmeće s TikTokom koji, podsjetimo, korisnicima omogućava objavljivanje videa od deset minuta. Izgleda da su TikTok i instagram obuhvaćeni u procesu mimikrije gdje jedna aplikacija neprestano usvaja značajke koje je druga prvobitno predstavila.
Dok se TikTok i Instagram natječu za udio u kolaču dugotrajnih videozapisa, YouTube se kreće u suprotnom smjeru. Googleova platforma radi na nastojanju da stekne više prostora u domeni videa kratke forme. Nedavno su predstavili paket alata za kreatore i feed za otkrivanje glazbe sličan onome na TikToku. Dani kada ste Instagram lako mogli označiti kao 'platformu za fotografije', TikTok kao 'mjesto za kratki video', a YouTube kao platformu za 'dugi video' su iza nas.
Meta je na Engadgetov upit odgovorila da je značajka u stadiju internog testiranja te da trenutno nema datum izlaska.