CLOUD NIJE SIGURAN

Dropbox izbrisao datoteke nekih korisnika

14.10.2014 u 08:13

Bionic
Reading

Dugo vremena se govori kako pohrana podataka u Cloudu jednostavno ne smije biti jedino rješenje za backup podataka, ali se i dan danas lako može opeći svaki internaut. Zbog greške u kodu, šačica njih je to naučila na teži način. Dropbox je i službeno priznao kako je u nekim starijim verzijama aplikacije za stolna računala došlo do gubitka podataka

To se dogodilo na starijim programima i kod korisnika koji su aktivirali opciju Selective Sync, koja ograničava sinkronizaciju s cloud sustavom samo na određene foldere. Nekolicina korisnika je otkrila da su izgubili veliku količinu podataka...

Srećom, Dropbox navodi kako su u procesu popravljanja situacije te da pokušavaju vratiti datoteke koliko god je to moguće. Istovremeno su odlučili i provjeriti sve ostale aplikacije te izdati nadogradnje, kojima bi ovaj problem trebao biti popravljen.


Korisnici koji su imali tu nesreću da ih pogodi bug su od Dropboxa dobili e-mail poruku u kojoj pružaju informacije o gubitku podataka te korisnicima pružaju mogućnost korištenja Dropbox Pro usluge na godinu dana.