Mozilla je odlučila osvježiti brand, kako bi ljudi diljem svijeta bolje razumijeli i upoznali kompaniju koja stoji iza brojnih 'otvorenih' projekata. U ovom potezu ponovnog osmišljavanja brand-identiteta, Mozilla je odlučila tražiti i pomoć zajednice
U duhu open sourcea, kako piše Mozilla, žele da zajednica korisnika ima glavnu riječ koji je to najbolji način za prenošenje poruke u sklopu novog brand identiteta.
Sami proces odabira će imati četiri faze - ispitivanje prvih ideja, konceptualizaciju, dorađivanje te vođenje. Svaka od faza zapravo je jasna i iz samog imena. Možda je na prvi pogled zbunjujuća tek konačna faza vođenja. Riječ je zapravo fazi u kojoj će Mozilla izraditi konačne materijale za službeno lansiranje branda, kreiranje vodiča za dizajn te ponovno otkriti brand cijelom svijetu.
I dok traže pomoć zajednice, definitivno naglašavaju da proces nije demokratski u smislu glasanja i sl.
Oni će tražiti povratne informacije iz zajednice za svaku od faza razvoja novog brand-identiteta, ali priznaju da nisu posve sigurni što očekivati od ovakvog procesa rebrandiranja. 'Nikad se dosad nije napravilo ovakvo što, na ovakvoj razini pokušati dobiti otvoreni brand identitet', navodi Mozilla.