Zbog čega je prezentacija Electronic Artsa na ovogodišnjem E3-u podbacila, zašto nijedan naslov nije posve oduševio i zašto to trebaju prestati raditi, saznajte u našem specijalu o E3!
Pored velikih proizvođača konzola, ove godine, kao i svake na E3-u, vrlo je in, ako ste velik izdavač, imati i svoju presicu. Najveći igrači na sceni, EA i Ubisoft, jučer su predstavili svu svoju snagu za 2016, u nadi da će igrači izabrati baš njihovu igru, a ne neku konkurentsku.
Pišem ovo s trunkom sarkazma iz jednog jedinog razloga: ove godine se činilo da Electronic Arts održava svoju prezentaciju zato jer mu je tako netko naredio.
Što je još bolje, većinu toga što EA predstavlja već smo vidjeli proteklih mjeseci, a na ovom sajmu samo su potvrdili što ćemo vidjeti ove ili iduće godine. Predvidive franšize, poneki povratak jakih naslova te u načelu relativno mlaka atmosfera vrištala je prosječnošću, a u sat konferencije naguralo se sve što s proizvodne trake pod imenom EA možemo i očekivati.
Predstavljen je reboot prije nekoliko tjedana najavljenog Need for Speeda, igre koja će zbog nama nejasnih razloga forsirati DRM i online igru, premda joj to ne treba. Sjetimo se samo kako Underground nije trebao nikakav online pristup da bi bio zabavan. EA se očigledno boji da će ga netko piratizirati pa pribjegava metodama koje su svi gejmeri zamrzili već prije pet godina
Drugi naslov koji, ruku na srce, spašava stvar novi je Mirror's Edge: Catalyst, futuristički parkour platformer u kojem ponovno preuzimate ulogu Hope, posljednje nade (ha, kužite?) u borbi ljudske vrste protiv sterilne budućnosti u kojoj se sve zgrade i namještaj proizvode u Ikei.
Treća na popisu, Fifa 16, standardni je nogometni naslov koji je ovog puta u gotovo nezapamćeno dosadnom intervjuu prezentirao ni manje ni više nego Pele. Igra će, kako to inače biva, imati poboljšani AI, nešto ljepšu grafiku i dinamični gameplay koji će, pogodili ste, nastojati ispraviti sve potencijalne grijehe koje je serijal proteklih godina uspio sakupiti. Nakon Fife je na red stigao i NBA Live 16, igra koja će vaše lice (u svrhu stvaranja idealnog lika krojenog po vašem legendarnom liku i djelu) skenirati bolje nego ijedan nastavak dosad.
Nakon donekle neinspirativne prezentacije novog Maddena na red je došao i naslov kojem su se svi nadali. Ne, ne govorim o Star Wars: Battlefrontu, već o Plants vs Zombies: Garden Warfare 2
Za kraj, na oduševljenje razularene publike, nakon očajnog uvoda, predstavljen je prvi gameplay demo nadolazećeg Star Wars Battlefronta. Nepotrebno je spominjati da su pokreti likova u ovom 'neiskvarenom' foršpanu režirani biznis. Kako to znam? Pa ako ste gledali bilo koju snimku FPS-a, nećete imati ovako 'staloženu' kameru. Nišan bi letio posvuda, likovi bi se kretali u nepredvidivim smjerovima, a čitava stvar bila bi puno, puno brža. Istini za volju, ovaj foršpan demonstrira kako će igra u konačnici funkcionirati, koji će superborci sudjelovati u fajtovima i tako dalje, što je ok. Jedini problem je to što EA tvrdi da se radi o čistom gameplayu, a iz aviona je jasno da je čitava stvar provela bar dva sata u postprodukciji.
Jedini naslov koji je doista iskupio prezentaciju Biowareov je Mass Effect: Andromeda, a njega ćemo, čini se, čekati do kraja iduće godine.
Sve u svemu, ako mogu birati najgoru tiskovnu konferenciju na ovogodišnjem sajmu E3, onda je to ona Electronic Artsa. Da se razumijemo, E3 je ove godine definitivno jedan od zanimljivijih, što znači da je EA u svojoj osrednjosti i dalje predstavio solidne naslove koji će, siguran sam, pronaći svoju ciljanu publiku. Jedini problem je to što njihovo predstavljanje jednostavno nije imalo dušu.
E, da... kad smo već kod duše... što je s Titanfallom 2?