TKO TO TAMO REKLAMIRA

Facebook će vam reći tko je vaše podatke iskoristio za reklame

07.02.2019 u 10:26

Bionic
Reading

Nova značajka društvene mreže svakom će korisniku omogućiti da nezavisno o oglašivaču vidi ime kompanije koja njegove podatke poslala oglašivaču za namjene personaliziranog marketinga

Facebook uvodi dodatne korake kojima planira spriječiti kompanije od bezobzirnog korištenja korisničkih podataka za ciljane reklame, a cilj je prisiliti ih da budu obzirniji. Od 28. veljače poznata društvena mreža će u sklopu 'zašto vidim ovaj oglas' tipke prikazati je li itko poslao vaše informacije oglašivaču kako bi vam dostavio upitnu reklamu. Drugim riječima, znat ćete točno otkuda dolazi oglas - iz dućana ili od nekog vanjskog partnera.

  • +9
Facebook u Londonu i Dublinu Izvor: Profimedia / Autor: N.N.

Do sada je, podsjetimo, Facebook samo ispisao ime kompanije koja je koristila vaše podatke.

Upozorenje oglašivačima

Ovo, jasno, neće u cjelosti prekinuti zlouporabu podataka, no moglo bi objasniti na koju su način oglašivači dobili vaše podatke te vam dati priliku da ograničite pristup vašim podacima u budućnosti. Izvor članka, TechCrunch, također naglašava da će ovo pomoći Facebooku da uhvati partnere koji prosljeđuju vaše podatke bez odobrenja te beskrupulozne kompanije prisiliti da promisle dvaput prije bezobzirnog korištenja podataka. Premda niti sam Facebook nije transparentan kao što bi trebao biti, ovo je definitivno korak u pravome smijeru.

informacije su zlato

Od kupovine do pokreta mišem: Ovo su svi načini na koje nas Facebook prati

Pogledaj galeriju