Oglašavanje na Facebooku odličan je način prikupljanja lajkova, novih fanova te širenja vijesti o prisutnosti vlastitog weba, proizvoda ili usluge, barem ako je vjerovati Facebooku. Ipak, izgleda da mu ne bismo trebali vjerovati
Problem lažnih korisnika Facebooka boljka je s kojom se predstavnici društvene mreže bore od samih početaka te ulažu znatne napore kako bi ovaj problem doveli na najnižu moguću razinu. Ipak, izgleda da im napori nisu učinkoviti, štoviše sami podržavaju takve aktivnosti.
Ekipa znanstvenog videobloga Veritasium bavi se znanstvenim premišljanjima raznih vrsta, a sada su se odlučili uhvatiti u koštac s društvenom mrežom Facebook. Analizirali su učinke kampanja na ovoj društvenoj mreži te plaćene oglase kako za same fan stranice tako i za pojedine objave, a ono što su razotkrili doista je šokantno.
Naime, prema saznanjima Veritasiuma, Facebook čak podržava ‘lažne’ korisnike te korisnike čija je jedina svrha lajkanjefan stranica na ovoj društvenoj mreži.
Više detalja pogledajte u priloženom videoisječku.