Društvena mreža postaje prilično agresivna u svojim naumima. Najnoviji potez uključuje gotovo pa obavezno korištenje aplikacije Messenger umjesto klasičnih poruka kroz samu aplikaciju Facebook
Ako ste kojim slučajem ovih dana pokušali pristupiti sustavu poruka društvene mreže Facebook, dočekala vas je obavijest da će vam biti bolje u životu koristite li posebnu aplikaciju za to. Postaje sasvim jasno da predstavnici Facebooka žele da se pridružite ‘obitelji’ od oko 200 milijuna ljudi koji koriste Facebookov Messenger.
Da se razumijemo, sama aplikacija radi prilično ugodno, izgleda lijepo te se integracijom odlično uklapa u uređaj s Androidom. Ipak, postavlja se pitanje je li nam doista potrebna zasebna aplikacija za poruke kad im možemo pristupati pomoću aplikacije Facebook.
Pogledamo li stvar sa strane predstavnika Facebooka, logično je da žele da korisnici ne budu ometeni u korištenju sadržaja porukama ili bilo kakvim sličnim stvarima jer uz više od 1,32 milijarde korisnika diljem svijeta, kompanija je ostvarila 2,91 milijardu dolara u prihodima te 791 milijun dolara neto dobiti. Sve navedeno je porast od 61 posto u odnosu na isti period prošle godine, a neto dobit se više nego udvostručila s prošlogodišnjih 333 milijuna dolara. Ono što je najviše bitno jest to da je Facebook pronašao uspješnu formulu za mobilno oglašavanje, a ono sada čini gotovo dvije trećine svih prihoda kompanije.
Ipak, neće svi korisnici biti ‘natjerani’ na Messenger - izuzeti će ostati oni koji Facebook na mobilnim uređajima konzumiraju preko web sučelja, vlasnici iPada i jeftinijih mobitela te oni koji koriste prijenosna i stolna računala.
Ispunite anketu i izjasnite se oko Facebookova plana preseljenja korisnika na Messenger.