stiže redizajn

Facebook više neće izgledati isto: Pogledajte što se uskoro sprema

22.07.2022 u 14:00

Bionic
Reading

Korisnici će dobiti dodatne opcije za pregled sadržaja te, s vremenom, veću autonomiju pri izboru sadržaja koji žele konzumirati

Popularna društvena platforma u četvrtak je podijelila karticu Home na dva dijela. Potez obuhvaća Facebookovo nastojanje da korisnicima servira zabavniji i preporučeni sadržaj, pretvorivši platformu u nešto što Mark Zuckerberg zove 'sustavom za otkrića'. Cilj je, naravno, držanje koraka s rivalima poput TikToka, onima koji plijene pažnju mlađih generacija.

Nakon što otvorite Facebook vidjet ćete karticu Home redizajniranu tako da pomogne u otkrivanju novog sadržaja temeljenog na personaliziranim preporukama koje generira umjetna inteligencija. Kartica Home također će imati Storiese s Facebooka i Reelse s Instagrama, potičući korisnike da instaliraju obje platforme.

Korisnici će pored nove kartice Home dobiti karticu Feeds, a ona neće sadržavati predloženi sadržaj, već najnovije objave prijatelja i praćenih grupa. U kartici Feeds korisnici će moći stvarati 'favorite' kojima filtriraju prijatelje, stranice i grupe do kojih im je najviše stalo.

Obje će kartice i dalje biti pune reklama, a ostale će, kao što su Facebook Watch i Groups, ostati iste.

'Jasno nam je da želite više opcija pri raspoređivanju i pregledu sadržaja', piše u službenoj objavi. 'Postoje trenuci u kojima želite vidjeti najnovije objave raznih grupa ili se planirate malo zabaviti.'

Nov izgled platforme dolazi za petama prošlotjedne objave da će se korisnicima dozvoliti korištenje do pet profila unutar jednog računa. Facebook piše da je opcija napravljena tako da olakša personalizaciju i organizaciju iskustva pri interakciji s različitim skupinama - naprimjer, prijateljima i kolegama s posla, piše CNN.

Facebook i Instagram godinama su pod lavinom optužbi da svoje najpopularnije funkcije kopiraju od drugih platformi, umjesto da izmisle svoje. Reels, koje Meta sad pokušava dublje zavući u Facebook, kopija su videa s TikToka. Nadogradnje platforme također izgledaju kao pokušaj kopiranja TikTokovog uspjeha pri zadržavanju korisnika uz uređaje prikazivanjem 'preporučenog sadržaja', a Facebook korisnicima želi dati neku dozu autonomije pri izboru sadržaja koji žele gledati.